Over Miele
Het Duitse Miele is al geruime tijd een van de bekendste ontwikkelaars van huishoudelijke apparatuur. Met maar elf medewerkers en één boormachine richtten de familie Miele en Zinkann in 1899 in het Duitse Herzebrock een klein bedrijfje op dat melkcentrifuges produceerde. Hun motto: ‘Immer Besser’, wordt vanaf dat moment de bedrijfsfilosofie. Al snel wordt het bedrijf succesvol en beginnen ze onder andere met de productie van auto’s, motorfietsen, en verschillende huishoudelijke producten. Na verloop van tijd richt Miele zich enkel nog op de ontwikkeling van de meest vooruitstrevende en degelijke huishoudelijke apparatuur, zoals stofzuigers, wasmachines en koelkasten. Bij Miele wordt er altijd naar gestreefd om de allerbeste producten van de meest hoogstaande kwaliteit te maken. Voor Miele is duurzaam handelen dan ook een absolute voorwaarde al sinds de oprichting. In Nederland staat Miele bekend om zijn slogan: “Miele, er is geen betere”. Meerdere malen won Miele de begeerde “Most Trusted Brand” van Readers Digest en is het zelfs meerdere malen tot ‘Best Brand’ uitgeroepen. Momenteel zijn er bijna 17,000 werknemers in dienst bij Miele en zet het bedrijf zich vol in op duurzame en innovatieve technologische ontwikkelingen.
Miele Klantenservice
Bij Miele staat een optimale klantbeleving voorop. Het team van Miele biedt dan ook verschillende opties aan om u zo goed mogelijk ten alle tijden ten dienst te staan. Zo is er als eerste hulp bij storingen een online programma opgesteld op de Miele website, waarbij u via simpele stappen zelf uw probleem kunt verhelpen. Of u nou een droger, een koffieautomaat, kookplaat of FashionMaster van Miele bezit, aan elk product is gedacht. Kiest u hier uw product en vervolgens het element waarmee iets mankeert. Hier kunt u tussen de veelgestelde vragen kijken of uw vraag er ook bij zit en zo uw probleem oplossen. Mocht u liever persoonlijk een medewerker uw vraag stellen, dan kan dit ook. Op de website kunt u Miele bereiken via het makkelijk te gebruiken contactformulier of via info@miele.nl. Zo snel mogelijk beantwoordt een van de Miele medewerkers uw vraag of opmerking. Tevens is Miele telefonisch te bereiken op elke werkdag tussen 08.00 en 18.00 op het telefoonnummer (034) 737 88 88
Het Social Team
Heeft u een korte vraag die te stellen is in minder dan 140 tekens? Contacteer dan het Miele webcare team op Twitter. Stel u vraag @MieleNL_Webcare en het Miele klantenserviceteam helpt u razendsnel online. Wilt u bijvoorbeeld een snelle prijsschatting, een link naar een deel van de Miele website of informatie over voorrijkosten of technische ondersteuning, ook op het web zorgt Miele voor u! Naast Twitter is Miele ook bereikbaar op Facebook onder de naam Miele Nederland. Hier kunt u Miele volgen voor het laatste nieuws, kortingscodes en meer!
Klantenservice reageert niet op verzoeken en weigert telefonisch door te verbinden naar de afdeling administratie