Telegraaf

 klantenservice

Over De Telegraaf

De Telegraaf is het grootste dagblad van Nederland en een van de grootste digitale nieuwssites. De Telegraaf werd in 1893 opgericht door jonkheer Henry Tindal. De Telegraaf verschijnt zes dagen per week en bevat onder meer binnenlands- en buitenlands nieuws en heeft een financiële- en sportsectie. Ook zijn er rubrieken als ‘Privé’ en ‘Vrouw’. Voor abonnees zit er vrijdag de bijlage ‘Vrouw’ bij de krant en bij losse nummers is dit op zaterdag. De Telegraaf is gevestigd in Amsterdam. De krant heeft een oplage van ruim 500.000 exemplaren en wordt uitgegeven door een dochter van de Telegraaf Media Groep.

Telegraaf klantenservice

Voor de klantenservice van Telegraaf is er een speciale website waar abonnees terecht kunnen: http://www.mijntelegraaf.nl. Hierop is een aparte pagina gewijd aan de klantenservice. Op deze pagina vindt u onder meer de veelgestelde vragen. Ook is er informatie te vinden over de leveringsvoorwaarden en over de klantenservice zelf. De Telegraaf noemt haar klantenservice AbonneeService. De Telegraaf meet regelmatig de kwaliteit van hun klantenservice zodat ze weten of de klanten tevreden zijn. Voor de klanttevredenheid is het cijfer een 7,9. Dit hebben ze gemeten door onderzoek te doen bij abonnees die telefonisch contact hebben gehad met De Telegraaf klantenservice. De laatste keer dat ze de klanttevredenheid hebben onderzocht was juli 2014. Ook heeft De Telegraaf onderzoek gedaan naar de probleemoplossendheid van de klantenservice. Hierbij gaf 85.6% van de abonnees aan dat ze in één keer geholpen werden. Ook de bereikbaarheid werd beoordeeld, wat de wachttijd van de telefonische klantenservice van Telegraaf inhield. Alle telefoonnummers zaten onder de minuut wachttijd. De Telegraaf klantenservice, oftewel AbonneeService, is aangesloten bij de Klantenservicefederatie (KSF). De Telegraaf biedt vele extra services voor abonnees, zoals De Telegraaf-app, De Telegraaf Archief-app,  De Telegraaf Krant-App en Telegraaf Dichtbij.

Contact met Telegraaf

De klantenservice van De Telegraaf is op meerdere manieren te bereiken. De klantenservice van De Telegraaf is verdeeld in drie services. Zoals gezegd is er de AbonneService. Deze is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 07.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 7.30 tot 11.00 uur. De BezorgService is bereikbaar op dezelfde tijdstippen. De OpzegService is bereikbaar tussen 09:00 en 17:00 uur. Mocht u zelf met betrekking tot een specifieke rubriek een persbericht hebben of vragen of tips hebben, dan kunt u via de website van De Telegraaf iedere rubriek direct bereiken via een contactformulier op de website. Veel zaken met betrekking tot uw abonnement, zoals bijvoorbeeld een adreswijziging, kunt u overigens gemakkelijk zelf online doorgeven door in te loggen op mijntelegraaf.nl. De Telegraaf is daarnaast te volgen en te bereiken op verschillende sociale mediakanalen, zoals Twitter en Facebook. Als u liever een brief wilt sturen in plaats van De Telegraaf klantenservice via internet of telefoon te benaderen, dan is dat mogelijk op het postadres postbus 376, 1000 EB Amsterdam.

Bezoekadres van De Telegraaf

Het bezoekadres van De Telegraaf is Basisweg 30 in Amsterdam.

Contact met Telegraaf

Openingstijden Telegraaf klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
07:00 -24:00
Dinsdag
07:00 -24:00
Woensdag
07:00 -24:00
Donderdag
07:00 -24:00
Vrijdag
07:00 -24:00
Zaterdag
07:30 -24:00
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Telegraaf klantenservice

Contact met TelegraafNummer
Algemeen088 - 824 824 2

Overige contactmogelijkheden Telegraaf klantenservice

Telegraaf opzeggen

Telegraaf direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/telegraaf.

Telegraaf ervaringen

2 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Telegraaf? Laat ons je ervaring met Telegraaf weten!
Beoordeel Telegraaf

Adres Telegraaf klantenservice

Basisweg 30
Amsterdam
Rapportcijfer Telegraaf klantenservice: 8

Rapportcijfer is gebaseerd op 2 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Telegraaf klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Telegraaf klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Telegraaf Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Telegraaf klantenservice?

2 reviews over “Telegraaf”

  1. Rapportcijfer: 8

    Ik kan de klantenservice telefonisch niet bereiken. Ik wilde alleen even melden dat ik de Telegraaf vandaag ook weer niet heb ontvangen. In plaats hiervan werd door Bpost het Belang van Limburg bezorgd. Het indienen van een bezorgklacht bij Bpost is ook erg moeilijk. Het is de laatste tijd haast wekelijks dat wij Uw krant niet ontvangen. Bij het hoge abonnementstarief mogen wij toch wel een betere service verwachten. Ik hoop dat U actie wilt nemen. Graag verneem ik van U of ik op verbetering kan rekenen.