Eindhovens Dagblad

 klantenservice

Over Eindhovens Dagblad

Het Eindhovens Dagblad, ook wel het ED genoemd, is een regionale krant die behoort tot de Wegener NieuwsMedia. Wegener NieuwsMedia heeft meerdere kranten in haar bezit Brabants Dagblad, BN DeStem, PZC, De Twentsche Courant Tubantia, De Gelderlander en de Stentor. Het Eindhovens Dagblad is opgericht in 1911 en is nog steeds heel populair. Het Eindhovens Dagblad wordt overigens niet alleen verspreid in Eindhoven, maar ook in Helmond, Valkenswaard, Veldhoven, Geldrop, Mierlo, Nuenen, Best en Oirschot. De hoofdredactie van het Eindhovens Dagblad is gevestigd in Eindhoven en op dit moment is het hoofd van deze redactie John va den Oetelaar. Hier is ook de Eindhovens Dagblad klantenservice gevestigd.

Geschiedenis van het Eindhovens Dagblad

Het Eindhovens Dagblad bestaat al sinds 1911. Om preciezer te zijn kwam het eerste nummer van het Eindhovens Dagblad uit om 23 december 1911. Een aantal jaren had het Eindhovens Dagblad de alleenheerschappij wat betreft kranten in Eindhoven. In 1915, echter, kreeg het Eindhovens Dagblad concurrentie van een blad met een katholieke grondslag, de Eindhovensche en Meijerijsche Courant. Deze krant bleek sterker dan het Eindhovens Dagblad. Dit bleek door het feit dat de Eindhovensche en Meijerijsche Courant wel 18.000 abonnees had, en het Eindhovens Dagblad maar zo’n 8.000. Echter, het Eindhovens Dagblad heeft wel stand kunnen houden. Nu, meer dan 100 jaar later, bestaat het Eindhovens Dagblad namelijk nog steeds. Het Eindhovens Dagblad was tevens heel erg innovatief. In 1994 was het Eindhovens Dagblad namelijk het eerste blad dat naast een fysieke versie, ook een internet versie had. Wilt u meer weten over de geschiedenis van het Eindhovens dagblad, dan kunt u op de site kijken of contact opnemen met de Eindhovens Dagblad klantenservice.

Eindhovens Dagblad klantenservice

Het Eindhovens Dagblad dat haar lezers en abonnees tevreden zijn over de krant en het abonnement. Daarom is er een Eindhovens Dagblad klantenservice opgezet. U kunt contact opnemen met de Eindhovens Dagblad klantenservice om bijvoorbeeld een tip te geven, om een opmerking te maken over de krant of over het abonnement, om een klacht in te dienen over de krant of het abonnement of om een vraag te stellen over de krant of het abonnement. Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met de Eindhovens Dagblad klantenservice. De gemakkelijkste manier is om het contactformulier op de website van het Eindhovens Dagblad in te vullen. Medewerkers van de Eindhovens Dagblad klantenservice zullen daar dan zo snel mogelijk op reageren. Hiernaast kunt u ook opnemen met de lezerstelefoon, de telefonische Eindhovens Dagblad klantenservice. Dit kan via het volgende nummer: 0800-EDnieuws, oftewel 0800-3364389. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 09.00 in de ochtend tot 17.00 in de avond. De lezerstelefoon is dus enkel op kantooruren te bereiken.

Contact met Eindhovens Dagblad

Openingstijden Eindhovens Dagblad klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
08:00 -17:00
Dinsdag
08:00 -17:00
Woensdag
08:00 -17:00
Donderdag
08:00 -17:00
Vrijdag
08:00 -17:00
Zaterdag
08:00 -12:00
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Eindhovens Dagblad klantenservice

Contact met Eindhovens DagbladNummer
Algemeen088 - 013 99 40

Overige contactmogelijkheden Eindhovens Dagblad klantenservice

Eindhovens Dagblad opzeggen

Eindhovens Dagblad direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/eindhovens dagblad.

Eindhovens Dagblad ervaringen

15 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Eindhovens Dagblad? Laat ons je ervaring met Eindhovens Dagblad weten!
Beoordeel Eindhovens Dagblad

Adres Eindhovens Dagblad klantenservice

Torenallee 45
Eindhoven
Rapportcijfer Eindhovens Dagblad klantenservice: 5.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 15 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Eindhovens Dagblad klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Eindhovens Dagblad klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Eindhovens Dagblad Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Eindhovens Dagblad klantenservice?

15 reviews over “Eindhovens Dagblad”

  1. Rapportcijfer: 2

    Heb een half uur aan de lijn gehangen omdat er nog 3 bellers voor mij waren. Na dit half uur werd de verbinding verbroken. Bedankt voor de slechte service.

  2. Rapportcijfer: 2

    Medewerkers van de klantenservice zijn telefonisch niet te bereiken. Ik kan alleen alles via een keuzemenu mijn klacht indienen. Telefoonnummer van ED 0800 336439 gebeld wordt gegeven als verkeerd nummer. Ik wil potverdorie een medewerker spreken en dat kan niet schijnbaar. Heb alle service nummer’s geprobeerd, overal een keuzemenu. Nooit een stem die zegt “wilt u een medewerker spreken?” Slechte service van het Eindhovense dagblad. Mijn probleem dat ik een week geen krant ontvangen heb, al vier keer de klacht neergelegd via het keuzemenu. Vier keer beloofd dat er werk van gemaakt wordt. Nog steeds niets gebeurd. Ben meer als dertig jaar abonnee. Zo ga je niet met je klanten om.

  3. Rapportcijfer: 2

    Zeer slechte klantenservice. Als je een medewerker wil spreken lukt dat niet omdat de verbinding wordt verbroken na een antwoordapparaat te hebben gehoord.
    Twee dringende vragen: de krant is hier de hele week nog niet bezorgd, dus hoe kan ik vandaag een medewerker van de Klantenservice aan de telefoon krijgen? En wordt er wel iets met de reakties van de lezers gedaan?!

  4. Rapportcijfer: 2

    Zeer slecht. Telefoon nummer nier in gebruik. Je hoort stem zeggen: wanneer je iemand wilt spreken blijf aan de lijn. Na een aantal seconden krijg je een computerstem. Na wat vragen, wordt automatische het gesprek door ED beeindigd. Twee keer in een week geen ED maar wel de Telegraaf. Dezelfde krantenbezorger.

  5. Rapportcijfer: 8

    ik heb spijt van mijn 3 jarig abonnement op zaterdag, pspieren krant. Al voor de vierde keer niet ontvangen. Eerste keer kwam bericht ophalen niet, 2e keer te laat voor ons, volgende keer weer te laat en alleen vandaag op tijd. wat een slechte bedoening, dar bij het e.d.