Eindhovens Dagblad

Over Eindhovens Dagblad

Het Eindhovens Dagblad, ook wel het ED genoemd, is een regionale krant die behoort tot de Wegener NieuwsMedia. Wegener NieuwsMedia heeft meerdere kranten in haar bezit Brabants Dagblad, BN DeStem, PZC, De Twentsche Courant Tubantia, De Gelderlander en de Stentor. Het Eindhovens Dagblad is opgericht in 1911 en is nog steeds heel populair. Het Eindhovens Dagblad wordt overigens niet alleen verspreid in Eindhoven, maar ook in Helmond, Valkenswaard, Veldhoven, Geldrop, Mierlo, Nuenen, Best en Oirschot. De hoofdredactie van het Eindhovens Dagblad is gevestigd in Eindhoven en op dit moment is het hoofd van deze redactie John va den Oetelaar. Hier is ook de Eindhovens Dagblad klantenservice gevestigd.

Geschiedenis van het Eindhovens Dagblad

Het Eindhovens Dagblad bestaat al sinds 1911. Om preciezer te zijn kwam het eerste nummer van het Eindhovens Dagblad uit om 23 december 1911. Een aantal jaren had het Eindhovens Dagblad de alleenheerschappij wat betreft kranten in Eindhoven. In 1915, echter, kreeg het Eindhovens Dagblad concurrentie van een blad met een katholieke grondslag, de Eindhovensche en Meijerijsche Courant. Deze krant bleek sterker dan het Eindhovens Dagblad. Dit bleek door het feit dat de Eindhovensche en Meijerijsche Courant wel 18.000 abonnees had, en het Eindhovens Dagblad maar zo’n 8.000. Echter, het Eindhovens Dagblad heeft wel stand kunnen houden. Nu, meer dan 100 jaar later, bestaat het Eindhovens Dagblad namelijk nog steeds. Het Eindhovens Dagblad was tevens heel erg innovatief. In 1994 was het Eindhovens Dagblad namelijk het eerste blad dat naast een fysieke versie, ook een internet versie had. Wilt u meer weten over de geschiedenis van het Eindhovens dagblad, dan kunt u op de site kijken of contact opnemen met de Eindhovens Dagblad klantenservice.

Eindhovens Dagblad klantenservice

Het Eindhovens Dagblad dat haar lezers en abonnees tevreden zijn over de krant en het abonnement. Daarom is er een Eindhovens Dagblad klantenservice opgezet. U kunt contact opnemen met de Eindhovens Dagblad klantenservice om bijvoorbeeld een tip te geven, om een opmerking te maken over de krant of over het abonnement, om een klacht in te dienen over de krant of het abonnement of om een vraag te stellen over de krant of het abonnement. Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met de Eindhovens Dagblad klantenservice. De gemakkelijkste manier is om het contactformulier op de website van het Eindhovens Dagblad in te vullen. Medewerkers van de Eindhovens Dagblad klantenservice zullen daar dan zo snel mogelijk op reageren. Hiernaast kunt u ook opnemen met de lezerstelefoon, de telefonische Eindhovens Dagblad klantenservice. Dit kan via het volgende nummer: 0800-EDnieuws, oftewel 0800-3364389. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 09.00 in de ochtend tot 17.00 in de avond. De lezerstelefoon is dus enkel op kantooruren te bereiken.

Openingstijden Eindhovens Dagblad klantenservice

Niet bereikbaar op dit moment.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten
Eindhovens Dagblad

Telefoonnummer Eindhovens Dagblad klantenservice

Telefoonnummer
088 - 013 99 40
Belkosten
lokaal tarief

Adres Eindhovens Dagblad klantenservice

Torenallee 45
Eindhoven

E-mailadres Eindhovens Dagblad klantenservice

E-mailadres

Eindhovens Dagblad opzeggen

Eindhovens Dagblad direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/eindhovens dagblad.

Eindhovens Dagblad ervaringen

10 ervaringen.

10 gedachten over “Eindhovens Dagblad”

  1. nu 2 dagen geen krant van het 10 weken contract ontvangen. vervelend, maar erger, er worden nummers getoond op de webside voor telefonisch contact die niet in gebruik zijn. je kunt dus niet iemand spreken.

  2. Slechte verbinding niette bereiken rubriek 2 weken het E D cadeau. Er wordt van alles beloofd maar niets gedaan .mijn dochter heeft via de chat contact met Ugezocht. Naam opgegeven Oor eventuele klant. Ik zelf kan decode niet activeren Y T 6 P C H.. graag uitleg hierover. Bericht sturen aan onderstaande mail.

  3. jullie hebben een actie: maak iemand blij met 2 weken het ED.
    de link: bladcadeau.nl/ed wordt niet herkend op Google Chrome en op Microsoft Edge
    Wat nu ???

  4. Waarom moet ik de krant aan iemand schenken om een cadeau te krijgen. Ik vindt dit niet goed. Trouwe klanten moet je iets schenken zonder dat ze zelf moeite moeten doen om klanten te werven. Mijn kennissen en familie willen dit niet ik heb het ze gevraagd en zeggen dan dat ze gebeld worden en willen dit niet.

  5. Geen krant ontvangen op:
    27/9 , 28/9, 30/9 , 2./10 en 4/10/2021..
    Mijn vraag is: Wat is er aan de hand,dat ik al 5 keer geen krant heb gekregen?
    En waarom wel op 29/9 en 3/10/2021?
    Graag uw bericht.
    Met vriendelijke groet,
    C.C.G.Mangnus

  6. zeer slechte ervaring, telefonisch niet bereikbaar.
    Adreswijzigingen worden niet verwerkt
    de krant niet ontvangen op
    02-08 Irenelaan 15 5707LS
    03-08
    04-08
    05-08
    06-08
    07-08
    09-08
    10-08
    11-08
    12-08
    13-08
    14-08
    16-08
    17-08
    18-08
    19-08
    20-08
    21-08
    3 maal van deze data wel krant na bezorgklacht melding
    Trieste zaak, ik heb afgelopen week opgezegd en gevraag om papieren krant op Zaterdag.
    Maar vandaag kon ik digitaal ook al de krant niet meer lezen, neem contact op met de contractadministratie maar dat lukt dus niet. Ik wil de krant nu helemaal opzeggen, Incasso van het abonnementstarief zal ik laten storneren. Na 60 jaar moet ik afscheid nemen van de krant, jammer maar helaas.
    ik hoor graag van u

  7. geen code ontvangen. wel belooft

    slechte ervaring en zeker op zaterdag

  8. krant niet ontvangen. de melding we sturen een bericht dat u de krant gratis ophalen is niet ontvangen. Dit is niet de 1e keer.

    heel vervelend

  9. Niet bereikbaar. Slechte service. Gedurende 14 dagen 3 keer bellen over niet leveren van krant.min totaal 3 kranten ontvangen.. Heel slecht. Geen abonnement waard.

Plaats een reactie