BN DeStem

 klantenservice

Over BN DeStem

BN DeStem is een regional Nederlands dagblad. Het dagblad komt oorspronkelijk uit Breda en richt zich voornamelijk op West Brabant en Zeeland. De krant ontstond in 1998 omdat het Brabants Nieuwsblad (die zich in Roosendaal bevond) en dagblad De Stem (die zich in Breda bevond) zich gingen samenvoegen. BN DeStem maakt deel uit van het Wegenerconcern. Andere kranten die onder dit concern vallen zijn het Brabants Dagblad en het Eindhovens Dagblad. De hoofdredacteur van BN DeStem is sinds 1 mei 2001 de heer Johan van Uffelen. Bn DeStem verslaat voornamelijk het westelijke gedeelte van Noord-Brabant en is sinds 6 februari 2008 overgegaan op tabloid format. Omdat BN DeStem wordt verspreid in Breda, Etten-Leur, Oosterhout, Bergen op Zoom, Roosendaal, Moerdijk en Zeeland, is het belangrijk dat de BN DeStem klantenservice goed verzorgd wordt.

BN DeStem klantenservice

In het geval dat u het antwoord op uw vraag echt niet kan vinden op de website of liever persoonlijk met iemand spreekt, is het mogelijk om te bellen met de BN DeStem klantenservice. Uw evaringen helpen de BN DeStem om hun dienstverlening nog verder te verbeteren. Voor vragen over uw abonnement of wat te doen als u bijvoorbeeld op vakantie bent of van adres gewijzigd bent, kunt u terecht bij de BN DeStem klantenservice. Deze kunt u bereiken door te bellen naar het nummer 088 – 013 99 20. Dit nummer is te bereiken tussen 08:00 uur tot 17:00 uur. Het bellen naar dit nummer kost u slechts het lokale tarief.

Veelgestelde vragen

Voordat u contact opneemt met de BN DeStem klantenservice, is het handig om een blik te werpen op de veelgestelde vragen. Zo kunt u hier vragen vinden die betrekking hebben op de BN DeStem redactie of acties die speciaal voor abonnees gelden. Daarbij worden uw vragen over vakanties en tijdelijke wijzigingen op deze pagina beantwoord en is er ook een sectie die betrekking heeft op facturen en betalingen om het voor de lezer zo duidelijk mogelijk te maken. Daarnaast zijn er ook onderwerpen over het nabestellen van foto’s, artikelen en bepaalde BN DeStem nummers die u eventueel gemist zou kunnen hebben. Ook kunt u hier antwoorden vinden op vragen over tarieven, eventuele advertenties of de digitale verschijning van de BN DeStem.

Overige opties

Daarnaast is de BN DeStem klantenservice ook te vinden op Twitter en Facebook onder @BNDeStem. Deze is vooral voor vragen en verzoeken die zo snel mogelijk behandeld kunnen worden en niet te ingewikkeld zijn. Er wordt naar gestreefd om 24/7 bereikbaar te zijn via social media. Daarnaast kunt u hen ook e-mailen via het e-mail adres lezersservice@bndestem.nl of een bezoek brengen op het kantoor, dat zich bevindt op de Tormentil 1 te Best.

Contact met BN DeStem

Openingstijden BN DeStem klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers BN DeStem klantenservice

Contact met BN DeStemNummer
Algemeen088 - 013 99 20

Overige contactmogelijkheden BN DeStem klantenservice

BN DeStem opzeggen

BN DeStem direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/bn destem.

BN DeStem ervaringen

10 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met BN DeStem? Laat ons je ervaring met BN DeStem weten!
Beoordeel BN DeStem

Adres BN DeStem klantenservice

Tormentil 1
Best
Rapportcijfer BN DeStem klantenservice: 5.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 10 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de BN DeStem klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de BN DeStem klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel BN DeStem Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de BN DeStem klantenservice?

10 reviews over “BN DeStem”

  1. Rapportcijfer: 1

    Beste medewerker,
    Onder het nummer 088 etc is vanuit Belgie niet toelaatbaar . Men vraagt de 4 cijfers en 2 letters en dat hebben wij niet in Belgie. Dit geef ik al jaren door. Enkele weken geleden een klachtenbrief naar jullie verstuurd, zoals dit, maar totaal geen reactie. Schandalig. Dit jaar al zeker 25 x de krant niet ontvangen. Ook vandaag weer niet .Dat geven we netjes door, maar in de praktijk gebeurt er niets. Ben benieuwd, als ik een reactie krijg, waar jullie mee komen.
    Groet,
    Ben van Mechelen

  2. Rapportcijfer: 3

    bezorging van de stem is ONVOLDOENDE…regelmatig niet bezorgd en heel slecht te bereiken om klacht te melden

  3. Rapportcijfer: 8

    Bezorging van de krant is slecht. Als ik mijn abonnement voor de helft betaal, dan wordt ik als wanbetaler bestempeld. De krant wordt met regelmaat niet bezorgd. Dus BN/DE STEM is een wanleverancier!

  4. Rapportcijfer: 8

    Waarom kan ik de puzzel niet versturen van de puzzel 10 daagse

  5. Rapportcijfer: 8

    Zaterdag 29 Oct. geen krant ontvangen, heel vervelend,
    Mevr.Nieuwelink Elisabetlaan 3 Sluiskil

  6. Rapportcijfer: 4

    Nog nooit zo een slechte bezorging gehad heb meer geen krant gehad dan wel klante service niet bereikbaar nemen niet op, laatste keer vijftien dagen geen krant gisteren wel vandaag weer geen krant wat een bezorging gewoon schandalig als je een mail stuurd geen bericht terug ze laten je gewoon barst…vinden het nor maal met zo een. service vinden ze het gek dat je pisse word als er van de week geen krant bezorgt word moet er maar een einde aan gemaakt worden een huis terug word wel bezorgt zijn ze soms te beroerd om een beetje verder te lopen heb inmiddels al dik 30 – 40 keer gebeld maar helpt allemaal niets

  7. Rapportcijfer: 2

    Sinds maandag 21-03-2022 tot en met 24-03-2022 geen krant ontvangen , hiervan melding gemaakt en welgemeende excuses gekregen, met de belofte dat het geld verrekend wordt tot op heden nog niets vernomen. Wacht op een reactie.

  8. Rapportcijfer: 8

    Vanmorgen, notabene op mijn verjaardag, de Telegraaf ontvangen, ipv de Stem.
    Geen leuk kado.
    De laatste tijd niet erg enthousiast over de bezorging.
    toosvanengelen@casema.nl

  9. Rapportcijfer: 8

    Iedere ochtend valt de krant prima op tijd in de brievenbus.
    Dat is heel erg knap in deze barre weersomstandigheden.
    Dus hulde aan de bezorger.
    Vriendelijke groet,