Dagblad De Limburger

 klantenservice

Over Dagblad de Limburger

Het Dagblad de Limburger is een Nederlands dagblad die verschijnt in de provincie Limburg. Het is een regionaal dagblad. Dagblad de Limburger is een relatief jong dagblad. Het blad bestaat immers pas vanaf 1996. Dagblad de Limburger is ontstaan toen het Dagblad voor Noord-Limburg en De Limburger fuseerden. Op dit moment is Dagblad de Limburger onderdeel van Media Groep Limburg, ook wel MGL genoemd. Dagblad de Limburger is niet het enige dagblad dat onderdeel is van Media Groep Limburg. Ook het Limburgs Dagblad, het andere Limburgse dagblad, is onderdeel van MGL. Naast een succesvol blad, heeft Dagblad de Limburger ook een website die veel bezoekers trekt. Op de website van Dagblad de Limburger is natuurlijk nieuws en informatie over Dagblad de Limburger zelf te vinden. Echter, op de website van Dagblad de Limburger kunt u ook informatie vinden over de klantenservice van Dagblad de Limburger, de Dagblad de Limburger klantenservice.

Geschiedenis en fusies van Dagblad de Limburger

Dagblad de Limburger bestaat dus pas een korte tijd. Dit betekend echter niet dat er niets gebeurd is met Dagblad de Limburger de afgelopen paar jaren. Zo besloot De Telegraaf in 2000 namelijk een verzoek in te dienen om Dagblad de Limburger over te nemen. In mei van het jaar 2000 ging de Nederlandse Mededingingsautoriteit hiermee akkoord, en daarna was het officieel. Echter, er zaten wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Een van deze voorwaarden, de meest belangrijke, was het feit dat Dagblad de Limburger niet mag fuseren met het Limburgs Dagblad. Volgens de Nederlandse Mededingingsautoriteit moeten de twee bladen namelijk apart en zelfstandig blijven bestaan. Deze eis heeft de NMA echter aan het einde van 2005 laten gaan. Het zou dus zo kunnen zijn dat Dagblad de Limburger en het Limburgs Dagblad in de loop der jaren zullen fuseren. Wilt u meer informatie over Dagblad de Limburger? Dan kunt u kijken op de website of even contact opnemen met de Dagblad de Limburger klantenservice.

Dagblad de Limburger klantenservice

Net zoals bij elke andere krant, is het voor Dagblad de Limburger erg belangrijk dat haar klanten tevreden zijn over de krant. De Dagblad de Limburger klantenservice bestaat uit een aantal verschillende onderdelen. Op de website van Dagblad de Limburger, www.limburger.nl, kunt u bijvoorbeeld het antwoord vinden op verschillende vragen. Er is namelijk speciaal een webpagina voor aangemaakt, service.limburger.nl. Directer contact met de Dagblad de Limburger klantenservice kan natuurlijk ook. Door een contactformulier op de website in te vullen kunt u in contact komen met de medewerkers van de Dagblad de Limburger klantenservice. Hiernaast kunt u ook bellen naar de Dagblad de Limburger klantenservice. Dit kan op het volgende nummer: 088 7766550. Er zijn dus een aantal manieren om in contact te komen met de Dagblad de Limburger klantenservice.

Contact met Dagblad De Limburger

Openingstijden Dagblad De Limburger klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
08:30 -17:00
Dinsdag
08:30 -17:00
Woensdag
08:30 -17:00
Donderdag
08:30 -17:00
Vrijdag
08:30 -17:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Dagblad De Limburger klantenservice

Contact met Dagblad De LimburgerNummer
Algemeen046 - 411 60 00

Overige contactmogelijkheden Dagblad De Limburger klantenservice

Dagblad De Limburger opzeggen

Dagblad De Limburger direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/dagblad de limburger.

Dagblad De Limburger ervaringen

5 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Dagblad De Limburger? Laat ons je ervaring met Dagblad De Limburger weten!
Beoordeel Dagblad De Limburger

Adres Dagblad De Limburger klantenservice

Mercator 3
Sittard
Rapportcijfer Dagblad De Limburger klantenservice: 8.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 5 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Dagblad De Limburger klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Dagblad De Limburger klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Dagblad De Limburger Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Dagblad De Limburger klantenservice?

5 reviews over “Dagblad De Limburger”

  1. Rapportcijfer: 8

    Geruime tijd stoor ik me aan een hinderlijke taalfout in de kop van de mails die ik (en waarschijnlijk heel veel mensen) dagelijks van de Limburger krijg over het digitaal lezen van het nieuws. Ik citeer:

    De Limburger
    Het nieuws uit Maastricht
    Uw “emailclient ondersteund” geen HTML-versie. Bekijk met…

    Twee fouten in deze korte tekst (moet zijn: email cliënt, ondersteunt)

  2. Rapportcijfer: 8

    Ook wij weer geen zaterdag krant
    Komt herhaaldelijk voor
    Ben t beetje beu. Ik betaal ervoor
    Moet voor niks naar buiten. Als t nog vaker gebeurt zeg ik hem op
    Gerda schafer

  3. Rapportcijfer: 8

    verschrikkelijk slechte service, ik ontvang geregeld geen krant, terwijl mijn buren dan wel de krant ontvangen! Maar de Limburger is onbegrijpelijker wijze niet in staat om hier iets aan te doen. Als ze dit uitbesteden aan derden, moet het wel toch door hun opgelost kunnen worden, Je krijgt steevast te horen dat ze niet weten wie de krant in onze regio bezorgt en dat je geen krant meer kunt ontvangen, maar wel het geld terugkrijgt. Nou, daar ben ik vet mee. Ben het helemaal zat, als het nog 1 keer gebeurt, zeg ik onmiddellijk op!!

  4. Rapportcijfer: 10

    Heel ontspannend in deze moeilijke periode deze L1mburg in beweging?☺

    Goed initiatief!

    Groetjes

  5. Rapportcijfer: 7

    Alweer zaterdag …. alweer geen krant in de bus … alweer beetje boos ….
    Desondanks: een vriendelijke groet; keep Sunshine!

    FAC de Mast