Het Parool

 klantenservice

Het Parool Klantenservice

Het Parool is een Nederlands Dagblad (krant). Het Parool kent een lange geschiedenis welke terug gaat tot aan de Tweede Wereldoorlog. In die tijd begon Het Parool als een sociaal- democratisch verzetskrantje. Het eerste krantje van Het Parool verscheen op 10 februari 1941. De naam “Het Parool” was destijds bedacht door Maurits Kann. Slechts een aantal maanden later (augustus 1941) werd de krant voortaan gedrukt in plaats van gestencild. Destijds was het een succesvol blad, maar ook na de oorlog bleef de krant erg populair in Nederland. Sinds 1997 besloot Het Parool zich voornamelijk te gaan richten op Amsterdam.

Klantenservice

U kunt de klantenservice Het Parool voor veel verschillende dingen contacteren. De makkelijkste manier is om de klantenservice telefonisch te bereiken. Van maandag tot en met vrijdag (dus iedere werkdag) is klantenservice Het Parool te bereiken tussen 9:00 en 18:00. Daarnaast kunt u natuurlijk ook nog de klantenservice van Het Parool bereiken via de website of via een contactformulier dat u ook op de website kunt invullen.

Waarvoor klantenservice?

Klantenservice Het Parool staat op veel vlakken voor u klaar. Uiteraard kunnen abonnees contact opnemen met de klantenservice voor vragen over hun abonnement of om bijvoorbeeld het abonnement te wijzigen of op te zeggen. Daarnaast staat de klantenservice Het Parool ook voor u klaar indien u een klacht hebt over de bezorging. Indien u hier een klacht over heeft vragen we u wel om dit ‘s ochtends al te melden. Maar niet alleen voor deze diensten kunt u de klantenservice bereiken. Ook voor adreswijzigingen kunt u contact opnemen met de klantenservice. Indien u voor langer dan 1 week met vakantie gaat kunt u zelfs via de klantenservice van Het Parool doorgeven dat u uw krant liever een week lang niet ontvangt of de krant liever op een ander adres laat bezorgen. Indien u contact wilt met de redactie raden we u ook aan om dit via de klantenservice te doen.

Het Parool Digitaal

Het is ook mogelijk om Het Parool digitaal te bekijken op uw laptop, telefoon of tablet. Dit is erg makkelijk voor als u onderweg bent. Zo kunt u bijvoorbeeld in de trein of op de achterbank van de auto rustig uw favoriete krant lezen. Dit gaat gemakkelijk via het internet en op die manier heeft u uw favoriete krant dus altijd bij de hand. Ook voor meer informatie over Het Parool digitaal kunt u via de klantenservice van Het Parool uw vragen stellen.

Contact met Het Parool

Openingstijden Het Parool klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
09:00 -18:00
Dinsdag
09:00 -18:00
Woensdag
09:00 -18:00
Donderdag
09:00 -18:00
Vrijdag
09:00 -18:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Het Parool klantenservice

Contact met Het ParoolNummer
Algemeen088 - 056 15 33

Overige contactmogelijkheden Het Parool klantenservice

Het Parool opzeggen

Het Parool direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/het parool.

Het Parool ervaringen

1 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Het Parool? Laat ons je ervaring met Het Parool weten!
Beoordeel Het Parool

Adres Het Parool klantenservice

Jacob Bontiusplaats 9
Amsterdam
Rapportcijfer Het Parool klantenservice: 8

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Het Parool klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Het Parool klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Het Parool Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Het Parool klantenservice?

0 reviews over “Het Parool”

  1. Rapportcijfer: 8

    Wij hebben een zaterdagplus abonnement, het komtwel eens voor dat de krant laat bezorgd wordt.. maar hij komt altijd.