Leidsch Dagblad

 klantenservice

Over het Leidsch Dagblad

Het Leidsch Dagblad is een Nederlands dagblad dat gericht is op inwoners van Leiden en omgeving en concentreert zich op regionaal nieuws. Het Leidsch Dagblad is onderdeel van de uitgeverij HDC Media. Het feit dat het Leidsch Dagblad een regioblad is, wil nog niet zeggen dat enkel regionaal nieuws de krant haalt. Het Leidsch Dagblad heeft namelijk twee katernen, een katern met daarin regionieuws en een katern met binnen- en buitenlands nieuws. Het Leidsch Dagblad heeft daarna ook nog drie edities die aangepast zijn op verschillende regio’s binnen het gebied van het Leidsch Dagblad, namelijk Leiden, de Duin- en Bollenstreek en de Rijn- en Veenstreek. Het Leidsch Dagblad verschijnt dagelijks op tabloid formaat, na lange tijd op broadsheet formaat verschenen te zijn. Naast de krant zelf heeft het Leidsch Dagblad ook een succesvolle website. Naast nieuwtjes en informatie over het Leidsch Dagblad zelf, staat er op de pagina van het Leidsch Dagblad ook informatie over de Leidsch Dagblad klantenservice.

Geschiedenis van het Leidsch Dagblad

Het Leidsch Dagblad is al een redelijk oude krant. De eerste editie verscheen namelijk op 1 maart 1860. De krant werd opgericht door Albertus Willem Sijthoff. Sijthoff richtte niet enkel het Leidsch Dagblad op, hij was namelijk ook grondlegger van De Haagse Courant, Het Rotterdams Nieuwsblad en Het Vaderland. Het Leidsch Dagblad bleef een tijd in handen van Sijthoff, maar 26 jaar na de oprichting van het Leidsch Dagblad besloot Sijthoff toch het blad over te dragen aan zijn zoon, George Henri Sijthoff. Hij is tot zijn overleiden in 1917 directeur van het Leidsch Dagblad gebleven. Meer informatie over de geschiedenis van het Leidsch Dagblad kan gevonden worden via de Leidsch Dagblad klantenservice.

Leidsch Dagblad klantenservice

Net zoals voor vele andere populaire kranten, is het voor het Leidsch Dagblad ook belangrijk dat haar klanten tevreden zijn over de service die ze bieden. Exact daarom heeft het Leidsch Dagblad dan ook een goede klantenservice. De Leidsch Dagblad klantenservice is op verschillende manieren te bereiken. Zo kunt u via de website van het Leidsch Dagblad een contactformulier invullen. Wanneer u dit doet zullen medewerkers van de Leidsch Dagblad klantenservice u zo snel mogelijk een reactie geven. Natuurlijk is het ook mogelijk om direct contact te zoeken met de Leidsch Dagblad klantenservice. Dit kan telefonisch. De telefonische Leidsch Dagblad klantenservice is van maandag tot en met vrijdag van 08.00 in de ochtend tot en met 16.00 in de middag te bereiken op 088 8241111. Ook op zaterdag kunt u de Leidsch Dagblad klantenservice bereiken per telefoon, van 08.00 tot 11.00. Er zijn dus een aantal manieren waardoor u met de medewerkers van de Leidsch Dagblad klantenservice in contact kunt komen. Hiernaast kunnen veel antwoorden op eventuele vragen gevonden worden op de website.

Contact met Leidsch Dagblad

Openingstijden Leidsch Dagblad klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
08:30 -16:30
Dinsdag
08:30 -16:30
Woensdag
08:30 -16:30
Donderdag
08:30 -16:30
Vrijdag
08:30 -12:30
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Leidsch Dagblad klantenservice

Contact met Leidsch DagbladNummer
Algemeen088 8241111

Overige contactmogelijkheden Leidsch Dagblad klantenservice

Leidsch Dagblad opzeggen

Leidsch Dagblad direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/leidsch dagblad.

Leidsch Dagblad ervaringen

2 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Leidsch Dagblad? Laat ons je ervaring met Leidsch Dagblad weten!
Beoordeel Leidsch Dagblad

Adres Leidsch Dagblad klantenservice

3e Binnenvestgracht 23
Leiden
Rapportcijfer Leidsch Dagblad klantenservice: 5

Rapportcijfer is gebaseerd op 2 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Leidsch Dagblad klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Leidsch Dagblad klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Leidsch Dagblad Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Leidsch Dagblad klantenservice?

2 reviews over “Leidsch Dagblad”

  1. Rapportcijfer: 8

    Is slecht, ik heb per 1 Juli het abonnement Leidsch Dagblad opgezegd, de eerste dagen van de maand
    kregen we niets, en nu komt hij iedere dag weer, De maand Juli heb ik nu weer betaald, maar hoop wel
    dat we er nu eens vanaf zijn, het wordt ons allemaal veel te duur!!!!!

  2. Rapportcijfer: 2

    Best een leuke krant, maar probeer niet te communiceren, een vraag over opzeggen te stellen op zo… ER is een whats app tooltje, dat wat je ook ingeeft steeds weer vraagt of je een vraag hebt.

    Onbegrijpelijk dat de drempel om de helpdesk wordt verhoogd om klanten te behouden. Nieuws is overal… be nice to me! deze opzegging was te voorkomen.