NPO

 klantenservice

Over de NPO

De NPO is de Stichting Nederlandse Publieke Omroep. Deze stichting is tot 2020 aangewezen als bestuursorganisatie van het Nederlands publieke omroepbestel en heeft verschillende taken. Het bevorderen van samenwerking en cohesie tussen landelijke omroepen is hier een van. Ook is de NPO verantwoordelijk voor de programmering van het media-aanbod en voor het verdelen van de budgetten voor de omroepen. De NPO moet er ook voor zorgen dat er zelfstandig onderzoek wordt uitgevoerd naar de kwaliteit en het imago van de radio, televisie en het internet.

Televisie, radio en internet

De Nederlandse Publieke Omroep maakt programma’s op de radio, de televisie en op internet. Omroepen binnen de NPO zijn: de AVRO TROS, BNN, de EO, HUMAN, de KRO-NCRV, MAX, de NOS, de NTR, PowNed, de VARA, de VPRO, WNL.

Op televisie is de NPO1, NPO2 en NPO3 te vinden. Ieder van deze kanalen heeft haar eigen identiteit. Nederland 1 heeft een brede programmering voor de dwarsdoorsnede van de Nederlandse bevolking. Nederland 2 is een kanaal voor diepgang, levensbeschouwing, kunst en cultuur. Als laatste is Nederland 3 grensverleggend. Dit kanaal staat open voor vernieuwing en richt zich op het jonge publiek.

De NPO beschikt ook over verschillende radiozenders, die ieder een ander aanbod hebben. NPO Radio 1 is de nieuws- en sportzender en bij NPO Radio 2 wordt veel muziek uit de jaren zeventig en tachtig gedraaid. 3FM is een kanaal voor de allernieuwste muzie, terwijl NPO Radio 4 een klassieke muziekzender is. Tot slot is NPO Radio 5 een kanaal met lichte muziek, informatie, spelletjes en service. Ook biedt de publieke omroep nog twee zenders aan via de kabel, satelliet, internet en DAB aan: NPO Radio 6, waar jazz en culturele programma’s centraal staan, en FunX, het radiostation voor jongeren.

Contactgegevens

De NPO is gevestigd aan de Bart de Graaffweg in Hilversum. De NPO is op verschillende manieren te bereiken. Voor vragen, informatie of opmerkingen vult u het contactformulier op de website in. Ook is het mogelijk om schriftelijke post te sturen naar NPO, Postbus 26444, 1202 JJ Hilversum. Op de website van de omroep is ook een aparte pagina te vinden met veelgestelde vragen.

Contact met NPO

Openingstijden NPO klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
09:00 -17:00
Dinsdag
09:00 -17:00
Woensdag
09:00 -17:00
Donderdag
09:00 -17:00
Vrijdag
09:00 -17:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers NPO klantenservice

Contact met NPONummer
Algemeen035 - 677 91 11

Overige contactmogelijkheden NPO klantenservice

NPO opzeggen

NPO direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/npo.

NPO ervaringen

14 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met NPO? Laat ons je ervaring met NPO weten!
Beoordeel NPO

Adres NPO klantenservice

Sumatralaan 45
Hilversum
Rapportcijfer NPO klantenservice: 6.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 14 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de NPO klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de NPO klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel NPO Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de NPO klantenservice?

14 reviews over “NPO”

  1. Rapportcijfer: 1

    Wat een frustratie ik kan niemand aan de telefoon krijgen😡😡😡😡😡😡😡😡
    Kan niet eens meer kijken op mijn tv en maar betalen.
    Bar slecht dit

  2. Rapportcijfer: 2

    Moeilijk bereikbaar na doorgevoerde veranderingen. Ben geabboneerd op NPO plus maar kan er plotseling geen gebruik meer van maken en in het weekend niet bereikbaar voor hulp.
    Slechte service.

  3. Rapportcijfer: 1

    Je kan nergens opzeggen. Blijven maar geld afschrijven. Daarbij kan ik nog steeds de programma’s van plus niet bekijken. Niet aan beginnen.

  4. Rapportcijfer: 8

    NPO2
    “Petrus in het land”

    RELIGIE IS HET ACHTERLIJKE BROERTJE VAN DE WETENSCHAP..