Over gemeente Aalburg
Gemeente Aalburg is een prachtig gebied gelegen in de provincie Noord-Brabant en telt ruim 12.900 inwoners. De gemeente bestaat uit de dorpen Aalburg, Veen en Wijk, Babyloniënbroek, Drongelen, Eethen, Genderen en Meeuwen. Deze dorpen worden grotendeels omringd door de Maas, zodoende overheerst de landelijke rust er nog. De Brabantse gemeente is ontstaan op 1 januari 1973 door samenvoeging van de gemeenten Eethen, Veen en Wijk en Aalburg.
Klantenservice Gemeente Aalburg
De gemeente staat altijd voor u klaar, welke vraag of opmerking u ook heeft. U kunt dan ook altijd contact opnemen met de klantenservice van gemeente Aalburg. Op de website www.aalburg.nl kunt u informatie vinden over de (digitale) dienstverlening binnen de gemeente. Er is een mogelijkheid om een aantal overheidszaken digitaal te regelen. Dit gaat grotendeels via MijnOverheid.nl. U kunt hier zien of u correct geregistreerd staat bij de overheid en u kunt er uw zaken met de overheid regelen. De overheid kan u via deze dienst ook berichten sturen. MijnOverheid.nl biedt informatie afkomstig van een groeiend aantal overheidsorganisaties. Steeds meer diensten worden op deze manier voor u via de computer toegankelijk. De site is gratis en gaat betrouwbaar om met uw gegevens. Via www.aalburg.nl/dienstverlening krijgt u meer informatie over het door u gekozen onderwerp en wordt u doorgestuurd naar het digitale loket.
Het algemene e-mailadres van de gemeente is gemeente@aalburg.nl. De medewerkers van de afdeling Facilitaire Zaken zorgen voor een goede verwerking of afhandeling van deze postberichten. Bij formele digitale post krijgt u per ommegaande een elektronische ontvangstbevestiging waarin vermeldt wordt dat de e-mail is doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Zodra er een e-mail wordt ontvangen dat op wettelijke grond van een handtekening voorzien moet zijn, wordt u onmiddellijk door een van onze medewerkers verzocht om het document schriftelijk in te dienen.
Persoonlijk contact
Wordt u liever persoonlijk geholpen door een van de medewerkers van de klantenservice gemeente Aalburg? Het Gemeentehuis is geopend van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 17.00 uur en op vrijdag van 8.30 tot en met 15.00 uur. Tevens zijn wij op deze tijden telefonisch bereikbaar. U kunt bellen naar (0416) 698700. Buiten de kantoortijden om wordt u via het antwoordapparaat geïnformeerd op welke manier bij dringende zaken de gemeente bereikbaar is. Het Aalburgloket is geopend op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur en op dinsdag van 8.30 tot en met 20.00 uur. Hier kunt u terecht voor het aanvragen en ophalen van uw documenten. Kunt u deze documenten niet persoonlijk aanvragen en ophalen omdat u een lichamelijke of geestelijke beperking hebt? Dan is er de mogelijkheid om een medewerker van de gemeente langs te laten komen. Bij twijfel vraagt de gemeente u om een medische verklaring.
Laat ons je ervaring met de Gemeente Aalburg klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.