Contact met KLM: vindt de gegevens via KlantenserviceSpot.nl
Heeft u vragen over een geplande vlucht? Zijn er opmerkingen die u graag door wilt geven? Heeft u een klacht over een vlucht of de communicatie met personeel? Contact met KLM kan ervoor zorgen dat u niet met een naar gevoel achterblijft. In plaats van verschillende pagina’s af te zoeken naar de juiste contactgegevens, kunt u via KlantenserviceSpot.nl van ieder bedrijf de gegevens vinden die u nodig heeft. Zo vindt u hier ook de gegevens van de ABN Amro klantenservice, Bol.com klantenservice of de KPN klantenservice. Maar wat moet u weten over KLM en het contact met de klantenservice?
Contact met KLM: een wereldwijd netwerk
Het contact met KLM legt u met een van de grootste luchtvaartmaatschappijen in de wereld. Deze Nederlandse luchtvaartmaatschappij heeft als thuishaven Schiphol, maar vliegt over heel de wereld. De maatschappij vormt de kern van de KLM Groep, waar ook KLM Cityhopper, Transavia en Martinair deel van uitmaken. In 2004 vond de fusie met Air France plaats. Vanaf dat moment werd de maatschappij de op twee na grootste werkgever van Nederland en zijn er meer bestemmingen bijgekomen. U kunt overal naartoe zolang er geen storing bij KLM is en u de vlucht niet kunt boeken.
De KLM klantenservice via de website
Het contact met de KLM klantenservice is nodig om alle passagiers en klanten op de juiste manier te helpen. De klantenservice van KLM is voor verschillende doeleinden te bereiken. Denk aan een vertraagde vlucht, een annulering van uw vluchten of het niet aankomen van uw bagage. In veel gevallen kunt u hiervoor via de website al contact leggen. De website heeft alle informatie over de actuele vluchtgegevens, maar u kunt via hier ook uw melding maken. De teruggave voor uw annulering of een vertraging zijn ook via deze weg te melden. Het contact met KLM kunt u daarom vanaf iedere plek alles regelen.
KLM bellen met het juiste telefoonnummer
Sommige vragen zijn vrijwel niet te beantwoorden via de informatie die op de website van KLM beschikbaar is. KLM bellen is dan een betere, en tevens ook snellere, oplossing. Het telefoonnummer van KLM is 020-5469780. U kunt de KLM klantenservice bellen via dit nummer vanuit Nederland, en u kunt hier gebruik van maken tussen 08:30 en 18:00 uur. U moet er wel rekening mee houden dat u bij klachten dit KLM telefoonnummer het beste niet kunt gebruiken. De luchtvaartmaatschappij vraagt deze namelijk via de schriftelijke wegen, zoals het contactformulier op de website, te versturen. Ook kunt u via de contactpagina op ‘stuur ons een e-mail’ klikken, waarna u binnen vijf werkdagen een antwoord ontvangt over uw klacht of opmerking. Het contact met KLM via e-mail verloopt dus iets langzamer, maar u kunt er vanuit gaan dat uw klacht serieus genomen wordt.
Contact met KLM via sociale mediakanalen
Bij een storing bij KLM op de website hoeft u niet met uw rug tegen de muur te staan. Er zijn namelijk nog een aantal andere manieren om uw opmerking, vraag of klacht bij de klantenservice te brengen. De KLM contact info bestaat namelijk ook uit een aantal sociale mediakanalen. Via Facebook of Twitter is de luchtvaartmaatschappij te bereiken via het account @KLM. De sociale media zijn te gebruiken voor het wijzigen van uw vlucht of het reserveren van een plek in het vliegtuig. De maatschappij probeert 24 uur per dag bereikbaar te zijn, zodat u niet lang in onwetendheid zit en u niet snel kunt genieten van de reis die op de planning staat.
Snel geholpen bij problemen of vragen
Het contact met KLM is dus op een groot aantal manieren te leggen en u krijgt via iedere weg een deskundig antwoord van de medewerkers van de luchtvaartmaatschappij. Of het nu vragen zijn over een aankomende vlucht, het wijzigen van gegevens of een boeking of het indienen van een klacht: medewerkers streven ernaar u zo goed mogelijk bij te staan. Heeft u in de tussentijd ook nog gegevens nodig van de Vodafone klantenservice of vragen over een storing bij Ziggo? Zoek de contactgegevens van deze bedrijven dan ook via de website op.
Heb getracht een mail verbinding te vinden. Lukt me niet. Het volgende wil ik vragen:
Wij zijn 84+87 jaar en gaan alleen op reis met een rollator.We komen zelf wel met de rollator bij het vliegtuig en hebben 2 koffers van max 12 KG. Deze geven ons bij het opslaan in het vliegtuig wat zorgen.
Kunnen wij deze afgeven bij het inchecken en hebben dan onze handen vrij. In Lissabon hoeven ze dan
alleen maar op te rapen
Graag bericht.
Boeking nr. QETZXL-vlucht KL1694+1695 ( 16/26 Febr.)
Volkomen onmogelijk om ze telefonisch of via email te bereiken. Op vragen via hun whatsapp nummer krijg je een niet relevant antwoord via een computer assistent. Wat is dit slecht !!
Geen enkele manier van communicatie mogelijk.
Twee jaar bezig met terugbetaling extra opties voor het door hen geannuleerde vlucht.
Waardeloos. Wat een prutsers
Bizar slecht. Geen enkele vorm van communicatie mogelijk
een echte ramp,
spijtig dat je niet minder dan 1 ster kan geven