Over Corendon Airlines
Bij veel Nederlanders is Corendon Airlines een bekende; wie kent de reclame niet met Cor en Don? Corendon Dutch Airlines is een onderdeel van het grote geheel. Van origine is Corendon Airlines een Turkse luchtvaartmaatschappij met een hoofdkantoor in Antalya (Turkije). Het hoofdkantoor van het Nederlandse bedrijfstakje kan men vinden in Lijnden, Haarlemmermeer (Nederland). Het bedrijf is precies 10 jaar geleden opgezet, in 2004, en groeide sindsdien, met meer passagiers te vervoeren elk jaar. Corendon prijst zichzelf aan door goedkope vluchten en speciale aanbiedingen, waaronder last minutes. Deze reizen vertrekken naar oorden zoals Antalya, Istanbul, Marrakech en Dubai. Via de website, www.corendon,com, kan men tevens direct naar hotel aanbiedingen zoeken. Op deze manier wordt de reis compleet gemaakt bij het boeken van een vliegticket. Om op de hoogte te blijven van het leven van de passagiers zit Corendon op de sociale media. Het heeft accounts op Facebook, Twitter en Google+.
Klantenservice van Corendon
De Corendon klantenservice bestaat uit een callcenter en verschillende service balies. Het nummer van dit callcenter is +31 23 75 10 600, voor bellers vanuit Nederland zelf. Men kan hier contact opnemen met medewerkers van de Corendon klantenservice van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 6 uur in de avond en in het weekend van 10 uur ’s ochtends tot 6 uur ’s avonds. Corendon raadt passagiers aan te bellen met dit telefoonnummer wanneer de klant problemen ondervindt met de website of het maken van een boeking. Ook voor andere vragen over de vliegreis kan men terecht bij de Corendon klantenservice. Ook wordt contact via de sociale media sterk aangeraden. Via de website kan men tevens een e-mail sturen. Dit gaat door middel van een online link en een formulier. De verschillende service balies bevinden zich in Amsterdam op Schiphol bij vertrekhal 3 en in Brussel Zaventem in vertrekhal 1. Deze balies kan men raadplegen vanaf 3 uur voor de vertrekkende vlucht.
Ander contact
Er kan ook contact worden opgenomen met het hoofdkantoor van Corendon. In Nederland is dit adres Corendon Vliegvakanties, Singaporestraat 82 1175 RA in Lijnden. Om op de hoogte te blijven van aanbiedingen bij Corendon kan de reiziger zich inschrijven voor de nieuwsbrief. Wanneer men dit doet ontvangt de klant om de zoveel tijd een e-mail met daar in actualiteiten omtrent Corendon. Voor vaste klanten is het verder handig een account aan te maken. Dit gaat door middel van een e-mailadres als gebruikersnaam en een wachtwoord. Voor reizigers die regelmatig met Corendon vliegen is er het Corendon membership. Dit is een kaart die extra voordeel biedt aan de reiziger op verschillende niveaus (brons, zilver en goud). Elk niveau heeft zijn eigen voordelen, zoals kortingen, verzekeringen en extra bagage of beenruimte.
wij vliegen met corendon airlines naar Turkije , ik vraag de telefoonnummer van corendon airlines aan de inlichtingen en die geven mij de nummer , kom ik terecht bij reisagentschap van corendon , ik had een vraag om een PNR nummer te kunnen geven maar dat deden ze niet want ze zijn geen vluchtmaatschappij , ik zeg waarom staat dan jullie nummer bij corendon airlines ? weet ze niks van ,
Vakantie geboekt bij Prijsvrij , die hebben weinig gegevens want het gaat via Alltours die ook al 2 keer de vlucht veranderd hebben in ons nadeel , wij vliegen met corendon airlines , maar omdat we van Alltours geen PRN nummer hebben gekregen kunnen wij niet online inchecken , daardoor kunnen we nog wat meer tijd verspillen, weet één ding zeker nooit meer prijsvrij en nooit meer Alltours , en dit na 50 keer nooit problemen te hebben gehad met andere touroperators
Vreselijk slecht te bereiken, of beter gezegd op geen enkele manier te bereiken. Ik wil een klacht indienen in verband met een vertraagde vlucht en heb hierdoor extra kosten moeten maken om thuis te komen. Site werkt niet, en wordt steeds terug geleid naar hetzelfde scherm wat dus niet werkt…. Dat het druk is weten we nu wel, zorg dat je je zaken op orde hebt. Voor ons niet nog een keer Corendon Airlines. Diep teleurgesteld in de service.
Ik probeer ook te bellen vreselijk bedrijf ppffff wordt er moe van ik boek de volgende keer ook niet meer met hun
We hebben nu al vier maal meer dan 30 minuten in de wacht gestaan (telefonisch). Ter info wij gaan dus niet meer boeken via Corendon.
Slechte service.
Ik probeer nu al dagen lang corendon te bereiken, telefonisch nemen ze niet op, chatfunctie is uitgeschakeld, terugbelverzoek is uitgeschakeld. Wij vliegen aanstaande dinsdag naar Faro maar onze vlucht is niet doorgegeven bij Transavia, zij kunnen m niet vinden. Ik kan niet inchecken, geen stoelen reserveren niets!!! En jullie zijn gewoon niet bereikbaar, zo ontzetten slecht!!!! Ik heb alles zwart op wit qua boeking en betaald !!! Wanneer gaan jullie actie ondernemen? Wat een ontzettend slecht bedrijf, nooit weer hier boeken en ik raad iedereen aan om hier nooit te boeken!!!!