Over Neckermann Reizen
Neckermann Reizen is een reisorganisatie in Nederland en België. De oorsprong van Neckermann Reizen ligt in 1950. In 1950 richtte Josef Neckermann in Frankfurt een postorderbedrijf op. In 1963 breidde het bedrijf haar activiteiten uit met het verkopen van georganiseerde en betaalbare vliegvakanties, die in een bijlage van zes pagina’s werden gepubliceerd. Deze bijlage werd meegestuurd bij de postordercatalogus. Deze reisbrochure bleek een succes en op 1 november 1970 werd Neckermann Vliegreizen Nederland opgericht als eerste buitenlandse dochteronderneming. Ruim 40 jaar geleden verkocht Neckermann haar eerste vliegreizen vanuit haar eigen Neckermann-reisbureaus. Inmiddels is Neckermann reizen verkocht aan Thomas Cook Group PLC. Neckermann, één van de grootste reisorganisaties ter wereld.
Aanbod
Neckermann Reizen verkoopt en stelt georganiseerde vliegvakanties en rondreizen samen naar bestemmingen rond de Middellandse Zee, het Verre Oosten, Afrika en de Caribbean. Neckermann reizen biedt ook verschillende autovakanties, campingvakanties, stedentrips, cruises, wintersportvakanties en lastminute reizen aan. Neckermann Reizen verkoopt haar reizen via de website of telefonisch en via aangesloten reisbureaus. Op de website vindt u een overzicht van het aanbod van Neckermann Reizen. Dit aanbod is ook te bekijken in de brochure die twee keer per jaar wordt uitgegeven, hierin is het reisaanbod voor het zomer- of winterseizoen opgenomen. Op de website vindt u een actuele top 3 van populairste reizen onder klanten van Neckermann Reizen. Daarnaast vindt u op de website een nieuwsoverzicht van relevant nieuws, bijvoorbeeld over informatie over uw vlucht.
Contact
De klantenservice van Neckermann Reizen is te bereiken via het telefoonnummer 0900 555 0555 van maandag tot en met zaterdag. Maandag tot en met woensdag is de klantenservice te bereiken van 9:00 tot 18:00 uur. Van donderdag tot en met vrijdag kunt u de klantenservice bereiken van 9:00 tot 21:00 en op zaterdag van 9:30 tot 17:00. Dit telefoongesprek kost € 1,- per gesprek. Als u een vraag heeft kunt u het beste eerst kijken bij het overzicht van meest gestelde vragen op de website. Als het antwoord op uw vraag hier niet bij staat kunt u er voor kiezen om te mailen naar servicedesk@neckermann.nl. Als u hulp of advies nodig heeft bij het boeken van een reis kunt u via de live chat op de website direct in contact komen met een medewerker. Het is ook mogelijk om via social media kanalen zoals Twitter en Facebook contact op te nemen. U kunt tevens op de hoogte blijven van het laatste nieuws door u in te schrijven voor de nieuwsbrief, dit kunt u doen op de website.
Ik ben bezig een reis te boeken naar Egypte voor 4 personen maar er wordt niets aangegeven hoeveel bedden er op de kamer staan. Als ik geboekt heb hoe gaat het dan verder kunt u mij daar antwoord opgeven.