Over Zeeman
Zeeman, voluit Zeeman textielSupers, is een Nederlandse keten van kleding en textielwinkels. Het bedrijf ontstond toen Jan Zeeman in 1967 in Alphen aan den Rijn zijn winkel in huishoudtextiel opende. Zijn visie was dat goede kleding en textiel helemaal niet duur hoeft te zijn, en zijn winkel werd dan ook een doorslaand succes. Na zes maanden opende hij al een tweede filiaal. Sindsdien is de keten uitgegroeid tot een internationale formule met meer dan 1.200 winkels verspreid over Nederland, Duitsland, België, Luxemburg en Frankrijk. Vooralsnog is het distributiecentrum nog steeds in Alphen aan den Rijn gevestigd. De visie van Zeeman is na bijna 50 jaar nog steeds ongewijzigd gebleven, namelijk het aanbieden van textiel van een zo goed mogelijke kwaliteit voor een zo laag mogelijke prijs.
Het assortiment van Zeeman bestaat voornamelijk uit textiel en basiskleding voor het gehele gezin, dus van onderkleding tot T-shirts en van babyrompertjes tot handdoeken. Naast dit assortiment biedt Zeeman ook een wisselend niet-textielassortiment. Te denken valt aan schoonmaakproducten, speelgoed en producten voor de persoonlijke hygiëne.
Naast haar winkels heeft Zeeman ook haar eigen webshop waarin zij haar gehele assortiment aanbiedt. Hier kunt u gemakkelijk vanuit huis artikelen bestellen en bij u thuis laten bezorgen. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, zal deze binnen twee werkdagen bij u worden bezorgd. Bij bestellingen die meer dan €50,- bedragen betaalt u geen verzendkosten.
Tevens heeft de webshop van Zeeman het Thuiswinkel Waarborg-keurmerk. Dit keurmerk staat voor zorgeloos en betrouwbaar online winkelen en betalen.
Contact
U kunt, indien u vragen heeft, de klantenservice van Zeeman altijd per telefoon bereiken op telefoonnummer 0172 – 482911. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur. In het geval dat u de klantenservice liever digitaal wilt bereiken, dan kunt u dit doen door één van de online contactformulieren in te vullen op de website of door een e-mailbericht te sturen aan service@zeemanshop.com. Tevens kunt u uw vragen via de sociale media stellen, de klantenservice van Zeeman is actief op zowel Facebook als Twitter. Indien u per post contact wenst op te nemen met Zeeman, dan kunt u dit doen door uw brief te adresseren aan ZEEMAN textielSupers B.V., De Schans 15, 2405 XX Alphen aan den Rijn. Het hoofdkantoor is tevens op dit adres gevestigd.
Wanneer u uw bestelling retour wenst te zenden, dan kunt u dit doen door de artikelen samen met (een kopie van) uw factuur te sturen naar ZEEMANSHOP.COM – TILBURG, Postbus 4188, 5004 JD Tilburg.
Bedankt ben direct goed geholpen bij Zeeman, fijn dat ze een vriendelijke en meedenkende klantenservice hebben