Over de HANOS
De HANOS is een Nederlandse horecagroothandel en is opgericht in 1975. Het bedrijf is uitgegroeid tot een grote organisatie met achttien vestigingen verspreid over Nederland en België. Ze zijn begonnen als zelfbedieningsgroothandel voor de horeca in Apeldoorn en omgeving. Het assortiment werd in 1980 uitgebreid. Ze gingen verse vis, vlees en aardappelen, groenten en fruit verkopen. Er was behoefte vanuit de horeca ondernemers om hun inkopen onder één dak te doen. De vraag naar buitenlandse versproducten steeg waardoor het bedrijf koos voor de internationale horecagroothandel. HANOS begon in 1982 met de bezorgservice. In 2009 heeft de HANOS Nederlandse vestigingen overgenomen van ISPC in Breda en Utrecht. Daarnaast zijn zij een samenwerkingsverband aangegaan met Versvishandel Jan en As.
HANOS wereldpas
Met de wereldpas krijgt de klant een persoonsgebonden klantnummer. Dit nummer dient als toegangsbewijs. Via deze pas kan de klant profiteren van aanbiedingen en exclusieve acties. Daarnaast biedt de pas nog meer voordelen zoals een verscheidenheid aan ondersteunende diensten, exclusieve informatie en speciale applicaties voor horeca ondernemers. De wereldpas is alleen geschikt voor ondernemingen die binnen het klantenprofiel passen. Om in aanmerking te komen als klant van Hanos, dient een bedrijf aan een aantal voorwaarden te voldoen. Indien de klant een wereldpas heeft is deze geldig in alle HANOS groothandels in Nederland en België.
AnyTime formule
De belangrijkste kernwaarde van de HANOS is het leveren van topkwaliteit. Deze zijn terug te vinden in alle bedrijfstaken waaronder fastservice-formule. Het principe hiervan is dat zij ondernemingen ondersteunen door mee te denken en te helpen om de omzet te verhogen. Dit doen zij via de AnyTime-formule en de verschillende horecaconcepten. AnyTime is een zelfstandige fastfood formule van HANOS Nederland. Cafetaria’s die zijn aangesloten bij AnyTime werken met de beste producten. De ondernemer houdt bij de fastfood-formule zijn vrijheid en kan daarbij gebruik maken van verschillende diensten.
Contact
De HANOS werkt klantgericht. Dit proberen zij te realiseren door veel aandacht te besteden aan de klantenservice. Via het contactenformulier kan er informatie worden opgevraagd over uiteenlopende HANOS diensten. Met het formulier kunnen eenvoudig wijzigingen van klantengegevens worden doorgegeven, opmerking of en klacht worden ingestuurd. Het hoofdkantoor is gevestigd in Apeldoorn. De HANOS is bereikbaar op 055 5294444. De openingstijden verschillen per filiaal.
Als horeca ondernemer werk ik veel met Hanos samen, vooral door de duidelijke afspraken met de bezorgservice bespaar ik veel tijd.