Over de HANOS
De HANOS is een Nederlandse horecagroothandel en is opgericht in 1975. Het bedrijf is uitgegroeid tot een grote organisatie met achttien vestigingen verspreid over Nederland en België. Ze zijn begonnen als zelfbedieningsgroothandel voor de horeca in Apeldoorn en omgeving. Het assortiment werd in 1980 uitgebreid. Ze gingen verse vis, vlees en aardappelen, groenten en fruit verkopen. Er was behoefte vanuit de horeca ondernemers om hun inkopen onder één dak te doen. De vraag naar buitenlandse versproducten steeg waardoor het bedrijf koos voor de internationale horecagroothandel. HANOS begon in 1982 met de bezorgservice. In 2009 heeft de HANOS Nederlandse vestigingen overgenomen van ISPC in Breda en Utrecht. Daarnaast zijn zij een samenwerkingsverband aangegaan met Versvishandel Jan en As.
HANOS wereldpas
Met de wereldpas krijgt de klant een persoonsgebonden klantnummer. Dit nummer dient als toegangsbewijs. Via deze pas kan de klant profiteren van aanbiedingen en exclusieve acties. Daarnaast biedt de pas nog meer voordelen zoals een verscheidenheid aan ondersteunende diensten, exclusieve informatie en speciale applicaties voor horeca ondernemers. De wereldpas is alleen geschikt voor ondernemingen die binnen het klantenprofiel passen. Om in aanmerking te komen als klant van Hanos, dient een bedrijf aan een aantal voorwaarden te voldoen. Indien de klant een wereldpas heeft is deze geldig in alle HANOS groothandels in Nederland en België.
AnyTime formule
De belangrijkste kernwaarde van de HANOS is het leveren van topkwaliteit. Deze zijn terug te vinden in alle bedrijfstaken waaronder fastservice-formule. Het principe hiervan is dat zij ondernemingen ondersteunen door mee te denken en te helpen om de omzet te verhogen. Dit doen zij via de AnyTime-formule en de verschillende horecaconcepten. AnyTime is een zelfstandige fastfood formule van HANOS Nederland. Cafetaria’s die zijn aangesloten bij AnyTime werken met de beste producten. De ondernemer houdt bij de fastfood-formule zijn vrijheid en kan daarbij gebruik maken van verschillende diensten.
Contact
De HANOS werkt klantgericht. Dit proberen zij te realiseren door veel aandacht te besteden aan de klantenservice. Via het contactenformulier kan er informatie worden opgevraagd over uiteenlopende HANOS diensten. Met het formulier kunnen eenvoudig wijzigingen van klantengegevens worden doorgegeven, opmerking of en klacht worden ingestuurd. Het hoofdkantoor is gevestigd in Apeldoorn. De HANOS is bereikbaar op 055 5294444. De openingstijden verschillen per filiaal.
Beste,
Graag had ik via deze weg toch even mijn verhaal willen doen over het onprettige voorval dat heeft geleid tot de blokkade van mijn lidkaart.
Beste, sinds december 2021 ben ik met mijn patisserie zaak trouwe en gelukkige klant bij Hanos. Normaal kom ik persoonlijk om boodschappen te doen bij jullie op de zaak, nooit heeft dit tevoren naar enig probleem geleid en was ik een tevreden klant.
Op 11 maart 2022 rond 9u45 was dit echter niet het geval, wegens het toenemend werk in de zaak had ik aan mijn ouders gevraagd om bij jullie inkopen te doen, vader die echter ook zelfstandig is en onder sociale druk staat, stemde in op mijn verzoek en besloot met moeder Hanos te bezoeken voor mijn boodschappen, aan de druk bezette kassa blijk het echter grondig misgelopen te zijn.
Eenmaal het bijna aan mijn ouders was om af te rekenen voor onze inkopen besloot de kassierster een best wel lang, niet werk gerelateerd, onderonsje aan te gaan met de klant voor ons . Dit gesprek tussen de kassierster en klant heeft toch wel CA. 15min zonder enige opmerking van onze kant kunnen doorgaan. Op een moment vonden mijn ouders het wel goed zijn, dit gesprek tussen de twee ging echter over privé en ergens begrijp ik hun daar ook in dat dit niet kan aangezien de drukte in de winkel . Moeder maakt een stap vooruit naar de kassa om de inkopen te laten in scannen, dit zijnde een discrete hint tegenover de kassierster, waarop moeder luid en niet op één al te vriendelijke manier wier bevolen terug achteruit te gaan en moest wachten, dit is mijn vader die onder tijdsdruk staat voor zijn zaak in het verkeerde keelgat geschoten waarop hij een ongepaste opmerking gegeven heeft die hij naar eigen zegen eigenlijk niet hardop wou uiten.
Beste, ik heb begrip voor mijn ouders voor het geïrriteerd zijn door de omstandigheden, alsook heb ik begrip voor de verantwoordelijke die ik nadien aan de lijn kreeg en zei dat ik niet meer welkom zou zijn in de Hanos omdat hij het verhaal niet langs beide kanten heeft kunnen beluisteren. Mijn vader had zo niet mogen reageren, doch zou ik graag terug mijn inkopen doen bij jullie mits ik altijd tevreden klant was, ik betreur dit voorval, een herhaling kan ik voorkomen door echter in de toekomst mijn eigen boodschappen te doen. Ik wil graag dat mijn lidkaart gedeblokkeerd wordt en wil ik dit ongelukkig gebeuren achter mij laten.
Met vriendelijke groeten,
Celik Ceyda
CHI CHI BOUTIQUE/CAKERY
Bredabaan 529,
2170 Merksem
BELGIË
http://www.chichiboutique.be
Als horeca ondernemer werk ik veel met Hanos samen, vooral door de duidelijke afspraken met de bezorgservice bespaar ik veel tijd.