Over Epson
Epson, officieel Seiko Epson Corporation genaamd, is een van de grootste printer-ontwikkelaars ter wereld. Epson maakt onder andere inkjet-, laser- en matrixprinters. Ook is het gespecialiseerd in aanverwante producten zoals scanners en computers. Het Japanse technologiebedrijf werd in 1942 opgericht onder de naam Daiwa Kogyo door Hisao Yamazaki. Het bedrijf specialiseerde zich toentertijd nog in het fabriceren van horloge-onderdelen. Al snel ontwierp het bedrijf de meest innovatieve horloges. Zo heeft het ’s werelds eerste quartz horloge bedacht.
Vanaf 1961 begon het met het ontwikkelen van printers, naar aanleiding van de Olympische Spelen die een paar jaar later werden gehouden en waar een tijd printer nodig was om de tijden bij te houden. In 1968 werd de allereerste miniprinter gelanceerd: de EP-101, wat een groot wereldwijd succes bleek. Gedurende de jaren is de nadruk van Epson komen te liggen op het verfijnen van hun micro technologieën en deze toe te passen op verschillende werkgebieden. Epson heeft hoge kwaliteit, verfijnde precisie en een ultieme klantenbeleving hoog in het vaandel staan. Mocht er dan ook iets mis zijn met uw Epson product, dan kunt u altijd de Epson klantenservice om hulp vragen. Hieronder vindt u meer informatie over de verschillende mogelijkheden die u heeft om de Epson klantenservice te bereiken.
Epson Klantenservice
Als u technische problemen ondervindt met uw Epson product, of een andere technische vraag heeft over Epson, neemt u dan contact op met de servicelijn. Hier krijgt u concreet en helder advies van productspecialisten, die u kunnen helpen met het oplossen van elk technologische probleem. Ook kunt u bij de Epson Klantenservicelijn terecht voor vragen over service, garantie, reparaties en ook voor koopadvies via de telefoon. U kunt hiervoor het volgende nummer bellen: 020 708 5099.
Als u uw vraag liever opschrijft, of niet in de gelegenheid bent om te bellen kunt u de Epson klantenservice ook bereiken per mail. Hiervoor vult u het contactformulier in dat op de site staat aangegeven onder het kopje ‘contact’. Ook als u liever een losse email stuurt kan dat altijd, naar level.one@epson.nl. Het serviceteam van Epson staat altijd paraat om u te helpen en zal zo snel mogelijk reageren op uw vragen en opmerkingen.
Epson Reserveonderdelen
Als u specifiek op zoek bent naar originele Epson reserveonderdelen kunt u het beste mailen naar parts@mservice.nl. Dit team zal direct contact met u opnemen over uw verzoek voor reserveonderdelen en tegelijkertijd kijken of het onder uw garantie valt. Ook voor andere vragen over authentieke reserveonderdelen van Epson kunt u terecht op dit emailadres.
De printer is 1 mnd oud en het paper is vastgelopen. De vorige Epson printer was 1 jr oud en kreeg ook dit probleem. Terwijl de Eco-tank heel fijn. Zojuist een half uur in de wacht eer je contact hebt met de klantenservice. Oplossen niet gelukt; er wordt een email gestuurd. De verbinding werd verbroken.!!! De technisch medewerker sprak heel onduidelijk Nederlands. Slechte service van Epson.
Wat een autistische chat mevrouw/meneer…
Ik ben enige minuten doende geweest om uit te zoeken hoe ik contact kon krijgen met jullie. Ik had nl. een vraag. Triest te ontdekken dat bij jullie de marketing ( die het in de communicatie hoog opheeft met de klant ) het bedrijf zo heeft dichtgetimmerd dat bijna onmogelijk is om een vraag te stellen.
Het enige dat je kunt is een product of serienummer opgeven; dus eerst kopen en dan hopen ?
Ik zou nog kunnen bellen, maar dat zal in de avond niet lukken.
Vriendelijke groet,
N. Leeuwestein
Ik kan op de contactpagina het contactformulier niet vinden. Alleen EVA die mijn probleem niet kan beantwoorden
Aan de telefoon heb ik meer dan een kwartier zitten wachten tot er iemand zou komen.
Het e-mail adres level.one@epson.nl is volgens mij e-mail programma onjuist.
Wat moet ik nu?
Geachte,
Het nu bijna 1/5jaar dat mijn epson printer niet werkt,
Model XP-3155
Serie nr.*xac8018984*
Gekocht bij Media-Markt op 19/11/2021
Ik zijn vorige jaar verhuist naar Bulgarije,gisteren heb ik hem terug uit de doos gehaald,ik Belgie had ik het zelfde probleem.
De foutmelding 950142,ik weet niet wat dat juist is.
In Belgie kregen ik soms ink toe gestuurt,maar dat is als meer dan een jaar geleden.
Ik probeer me bij jullie af te melden,dat werk nu ook weer niet.
Ik denk toch dat ik mag aanzien dat de printer mijn eigen dom is.
Ik heb het gevoel dat jullie via netwerk mijn printer blokkeert .
Ik zou graag dat je mijn printer vrij zet.
Met vriendelijk groeten
Guido Backeljauw
Klantenservice moeilijk-niet telefonisch bereikbaar. Contactformulier niet te vinden. Kopje ´Contact´zelfs niet te vinden.