Troskompas

 klantenservice

Over TrosKompas

TrosKompas is een weekblad en een omroepgids van de Nederlandse publieke omroep AVROTROS. De gids bevat informatie over radio- en televisie-uitzendingen, en een aantal terugkerende rubrieken. Er is een programmaoverzicht, inclusief de digitale kanalen, en achtergrondinformatie over het programma aanbod. TrosKompas wordt uitgegeven door HMC (Hilversumse Media Compagnie) in Hilversum. Het eerste nummer verscheen op 1 oktober 1966, twee jaar na de oprichting van de TROS. Het kleine formaat van TrosKompas van de eerste edities was geïnspireerd op het Amerikaanse TV Guide, gedurende de tijd werd TrosKompas steeds een stukje groter maar het bleef de kleinste gids van Nederland.

Inhoud van TrosKompas gids

Naast het programmaoverzicht bestaat de TrosKompas uit een aantal terugkerende rubrieken. Deze rubrieken zijn onder andere: Show & zo, Albert Verlinde, Freeks dierenwereld, Groot interview, De wereld is mooi, en FilmKompas . Naast de vaste rubrieken publiceert TrosKompas om de week verschillende lifestyle-rubrieken zoals ‘Robs groene wereld’ door Rob Verlinden, Jill’s knutseltips of ‘Royalty’, met nieuws en achtergronden over vorstenhuizen. Hiernaast is er elke week een nieuwe strip te vinden in TrosKompas, sinds 2012 is dit een strip van Donald Duck.

Website

Op de website van TrosKompas vindt u een actueel programmaoverzicht van de radio- en televisie-uitzendingen. Ook zijn er kijktips en filmrecensies te vinden. Onder het kopje ‘acties’ vindt u verschillende aanbiedingen op bijvoorbeeld uitjes en producten, ook is er een ‘bel &win’ actie. Op de website van TrosKompas is een link te vinden naar de webshop waar u producten of kaartjes voor evenementen kunt aanschaffen, of abonnee kunt worden van verschillende magazines. Op de website kunt u zich ook inschrijven voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws rond TrosKompas.

Contact

De klantenservice van TrosKompas is te bereiken op het telefoonnummer 0900-9770 (0,35 cent per gesprek). U kunt dit telefoonnummer bellen van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30 (donderdag tot 21:00) en op zaterdag van 9:00 tot 17:00. Voor vragen over abonnementen, verlening, betaling etc. kunt u het contactformulier op de website van TrosKompas gebruiken, er wordt dan binnen twee werkdagen contact met u opgenomen. Op de website staat een selectie veelgestelde vragen, mogelijk wordt u vraag daar al beantwoord. Bij vragen of opmerkingen met betrekking tot TrosKompas kunt ook per post reageren, dit doet u door een brief te sturen naar TrosKompas, Postbus 1431, 1000 BK, Amsterdam. Als u klachten heeft over de bezorging van uw TrosKompas kunt u een formulier op de website invullen, ook kunt u het bovenstaande telefoonnummer van de klantenservice bellen.

Contact met Troskompas

Openingstijden Troskompas klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
09:00 -20:00
Dinsdag
09:00 -20:00
Woensdag
09:00 -20:00
Donderdag
09:00 -20:00
Vrijdag
09:00 -20:00
Zaterdag
09:00 -15:00
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Troskompas klantenservice

Contact met TroskompasNummer
Algemeen0900 - 97 70

Overige contactmogelijkheden Troskompas klantenservice

Troskompas opzeggen

Troskompas direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/troskompas.

Troskompas ervaringen

3 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Troskompas? Laat ons je ervaring met Troskompas weten!
Beoordeel Troskompas

Adres Troskompas klantenservice

Lage Naarderweg 45-47
Hilversum
Rapportcijfer Troskompas klantenservice: 6

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Troskompas klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Troskompas klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Troskompas Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Troskompas klantenservice?

3 reviews over “Troskompas”

  1. Rapportcijfer: 8

    Wil graag een nieuw mapje ontvangen mevr Reijnders J.p. Coenstraat 13 denbosch 5223vn

  2. Rapportcijfer: 8

    Waarom staat er geen programmavermelding van De zender Historie in de troscompas?

  3. Rapportcijfer: 2

    Donderdag 20 mei (j.l.) heb ik telefonisch melding gemaakt van het feit dat ik wel het plastic mapje met reclame had ontvangen, echter de Tros kompas zat niet in genoemd mapje
    Door de medewerker klantenservice werd onder verontschuldiging medegedeeld dat zorg gedragen zou worden dat de Tros kompas vrijdag 21 mei bij mij in de brievenbus zou worden
    Ik heb GEEN Tros kompas ontvangen
    Het niet nakomen van de toezegging weegt voor mij zwaarder dan het feit dat slordig (onvoldoende controle) wordt omgegaan met niet complete verzendingen
    Verschuilen achter Post NL is in deze ook niet nodig, aangezien dat mi in deze een onwaarheid is
    Ik ontvang vanaf 1972 de Tros kompas, heb mn de laatste jaren 3 x levering problemen gehad, ik beraad mij of het niet beter is de Tros kompas op te zeggen aangezien ik geen behoefte heb aan deze ergernissen