Direct OHRA contact dankzij KlantenserviceSpot.nl
Bent u benieuwd welke verzekeringen OHRA voor u beschikbaar heeft of wilt u meer weten over de polisvoorwaarden? KlantenserviceSpot.nl brengt u met OHRA in contact. Op onze website vindt u een database met adressen en telefoonnummers van allerlei bedrijven in Nederland. Zo belt u met het PostNL telefoonnummer om te vragen waar uw pakket zich bevindt, neemt u met Evides contact op voor uw drinkwatervoorziening, lost u een storing op met de Ziggo klantenservice of belt u het telefoonnummer van Eneco om over te stappen naar een andere energieleverancier. Bekijk meteen hoe u met OHRA in contact komt via de website.
Met OHRA contact, de Nederlandse verzekeringsmaatschappij
OHRA werd in 1925 opgericht als de Onderlinge ziekteverzekering der Hogere Rijksambtenaren. Al snel bleek de Nederlandse verzekeraar een groot succes. Tegenwoordig heeft de verzekeraar maar liefst 800.000 klanten. U kunt bij OHRA als totaalverzekeraar terecht voor onder meer uw zorg-, levens-, pensioen- of schadeverzekering. OHRA maakt tegenwoordig deel uit van Delta Lloyd Groep, dat een beursgenoteerde organisatie is. Voor een dergelijk grote organisatie is een goed OHRA contact met de klanten essentieel. Daarom beschikt OHRA over een uitgebreide klantenservice en informatie vraagbaak op de website.
Direct antwoord op uw vragen via de website van OHRA contact
Meteen over uw OHRA zorgverzekering contact om de aanvullende verzekeringen te wijzigen, over uw OHRA huisdierenverzekering contact zodat specialistische behandelingen vergoed zijn of over uw OHRA autoverzekering contact om schade door te geven? De kracht van OHRA is dat de verzekeringsmaatschappij met duidelijke taal, begrijpelijke producten en snelle service rechtstreeks de klanten helpt. Zo regelt u 24 uur per dag, 7 dagen per week de meeste verzekeringen en financiële diensten direct zelf via de website van de verzekeraar. Zo sluit u verzekeringen af via de telefoon, het internet of per post. Als het nodig is, heeft u direct voor de OHRA verzekeringen contact met de klantenservice. Binnen 2 minuten maakt u een account aan bij Mijn OHRA, waar u vragen krijgt op de top 5 vragen als het gaat om de zorgverzekeringen, autoverzekeringen, huisdierenverzekeringen, reisverzekeringen en woonverzekeringen. Ook ziet u direct hoe u kunt declareren, wijzigingen kunt doorgeven, schade kunt melden, kunt opzeggen en uw bankrekening kunt inzien. Verder kunt u uw vragen stellen via het contactformulier op de OHRA website.
OHRA bellen voor uw vragen
Wilt u met OHRA contact via de telefoon om uw vragen te stellen? Het OHRA telefoonnummer is +31 (0)26 400 4040. U kunt met OHRA contact opnemen van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 21:00 uur, en op zaterdag van 08:00 tot 15:00 uur. Voor het bellen naar OHRA betaalt u het lokale gesprekstarief plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon. Het is raadzaam om bij telefonisch contact met OHRA uw relatie- en bankrekeningnummer bij de hand te houden. Zo kan de OHRA klantenservice u sneller van dienst zijn. Als de vraag gaat over een specifiek bankproduct, mag bovendien alleen de rekeninghouder zelf via de telefoon geholpen worden. Dit heeft te maken met de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). Wanneer u belt met het OHRA telefoonnummer, maakt u in het keuzemenu een selectie voor de specifieke verzekering die u heeft afgesloten. De wachttijden op maandagochtend en op werkdagen van 16:30 tot 17:30 uur zijn over het algemeen ietwat langer. Als de wachttijd langer dan vijf minuten is, geeft OHRA u de mogelijkheid om een voicemail in te spreken. OHRA belt u in dat geval op een ander moment terug.
Via Whatsapp met OHRA contact
Naast bellen met OHRA kunt u uw vragen aan de verzekeringsmaatschappij ook via Whatsapp stellen. U maakt hiervoor gebruik van het OHRA contact nummer 06 20 14 06 59. Dit nummer is dus niet geschikt voor telefonisch contact met de verzekeraar.
Klacht indienen bij de OHRA klantenservice
Bent u niet tevreden over de dienstverlening van OHRA en wilt u hierover een klacht indienen? Dan kunt u dit zowel via het online contactformulier op de website van de verzekeraar doen als per post. Bij klachten over de zorgverzekering stuurt u uw brief naar OHRA, Afdeling Kwaliteitsmanagement, team Klachten en geschillen, Postbus 4349, 5004 JH Tilburg. Gaat het om een klacht over een van de andere verzekeringen, dan is het postadres OHRA, Postbus 40000, 6803 GA Arnhem.
Met OHRA contact via de sociale media
De OHRA klantenservice is ook actief op de sociale media. Zo vindt u OHRA op Twitter onder het account @OHRA, en is de verzekeraar op Facebook actief onder het account @OHRANL. De medewerkers van de verzekeringsmaatschappij streven ernaar om uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
Laat ons je ervaring met de OHRA klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.