Woongarant

Over Woongarant

Woongarant staat garant voor onafhankelijke, kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. De opgebouwde expertise stelt bedrijf in staat om excellente producten en diensten te bedenken, te selecteren en te ontwikkelen. Het bedrijf wilt u helpen met het kopen van een nieuw huis. Uw adviseur vertelt u dat men specifieke producten en diensten heeft laten ontwikkelen die een koper van een woning extra veiligheid, bescherming en gemak bieden tijdens het aankoopproces en daarna. U krijgt een brochure waar al deze producten en diensten in benoemd zijn. Goed geïnformeerd en gedocumenteerd verlaat u uw adviseur nadat u eerst hebt afgesproken dat u uw adviseur op de hoogte zal houden van de volgende stappen. Dit is waar Woongarant naar streeft. Dat, en een goede Woongarant klantenservice.

Veelgestelde vragen

Bij de klantenservice van Woongarant vindt u antwoord op een groot aantal veelgestelde vragen. Zo vindt u hier een stappenplan wat u het beste kunt doen als u een huis wil kopen en ziet u onderaan de pagina op de website kopjes met bezoeken, bezichtigen, bieden, kopen, notaris, verhuizen en besparen. Allemaal dingen waar Woongarant u mee wil helpen. Kunnen zij u niet helpen, dan sturen ze u door naar De Hypotheker. Kunt u uw antwoorden hier niet vinden, dan kunt u contact opnemen met de Woongarant klantenservice.

Contact Formulier

Verder is het ook nog mogelijk om contact op te nemen met de Woongarant klantenservice via mail. Dit doet u via het contactformulier, waarbij u uw naam, e-mail, adres, postcode en woonplaats doorgeeft. Vergeet vooral niet het onderwerp en de boodschap zelf te vermelden! Voordat u het contactformulier opstuurt is het belangrijk dat u in uw documenten ook zoekt naar uw polisnummer, zodat de Woongarant klantenservice u zo precies mogelijk bij kan staan en u zo min mogelijk hoeft te wachten.

Woongarant Klantenservice

Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de Woongarant klantenservice. Hiervoor belt u tijdens kantooruren naar het nummer 0900 55 66 775 voor al uw vragen. Dit nummer is altijd te bereiken en kost 10 eurocent per minuut. Voor overige vragen naast schade verwijst de Woongarant u door naar de Hypotheker.

Overige opties

Ook kunt u een brief sturen naar het postadres van Woongarant voor klachten of tips. Dit doet u door een brief te sturen naar Woongarant Klantenservice, Postbus 85967, 2508 CR, Den Haag.

Openingstijden Woongarant klantenservice

Niet bereikbaar op dit moment.

Maandag
gesloten
Dinsdag
gesloten
Woensdag
gesloten
Donderdag
gesloten
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten
Woongarant

Telefoonnummer Woongarant klantenservice

Telefoonnummer
0900 - 55 66 775
Belkosten
€ 0,10 per minuut

Adres Woongarant klantenservice

Bankastraat 2
Den Haag

E-mailadres Woongarant klantenservice

E-mailadres
onbekend

Woongarant opzeggen

Woongarant direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/woongarant.

Woongarant ervaringen

1 ervaringen.

1 gedachte over “Woongarant”

  1. Hallo Woongarant via deze website,

    Heb van Woongarant een ongewenste e-mail ontvangen, waarin staat dat ik het verzekeringsoverzicht met de nieuwe premie voor het komende verzekeringsjaar en wijzigingen zou kunnen inzien, maar het verzekeringsoverzicht zat er niet bij.
    Graag zou ik dat alsnog willen ontvangen.

    Met vriendelijke groeten,
    Rob Wehrung

Plaats een reactie