Over Fixet
Fixet is een bouwmarkt in doe-het-zelf en tuinartikelen en maakt onderdeel uit van DGN retail B.V. Het hoofdkantoor van DGN retail is gevestigd in Apeldoorn. Naast Fixet omvat DGN retail ook de bouwketens Hubo, Doeland en Multimate Service Bouwmarkt. Bij Fixet kunt u alles vinden wat u nodig heeft uw huis te verbouwen, opnieuw te verven of op te knappen zonder het inhuren van een deskundige. Natuurlijk kunt u als klant altijd bij de medewerkers van Fixet terecht als u een vraag heeft over het materiaal. Omdat de klant bij Fixet bovenaan de prioriteitenlijst staat, streeft Fixet ernaar om de klantenservice kwalitatief zo hoog mogelijk te houden.
Fixet klantenservice
U kunt de Fixet klantenservice op verschillende manieren bereiken met verschillende vragen of opmerkingen. Dit doet u door middel van het contactformulier. Natuurlijk is het contactformulier niet alleen voor vragen: u kunt ook contact opnemen met de Fixet klantenservice voor opmerkingen of klachten die het bedrijf kunnen helpen vooruit te komen. Fixet biedt een luisterend oor en staat open om met u mee te groeien. In het geval dat u het idee heeft dat uw klacht of vraag niet snel genoeg in behandeling wordt genomen via het contactformulier, kunt u contact opnemen met de klantenservice van uw eigen Fixet vestiging. Daarnaast kunt u ook bellen met de Fixet klantenservice via 055 – 538 25 80. Dit nummer is bereikbaar van 09:00 uur tot 18:00 uur. Op dit nummer betaalt u slechts het lokale tarief.
Veelgestelde vragen
Voordat u uw vraag stelt, is het aan te raden om op de website een kijkje te nemen bij de veelgestelde vragen. U kunt hier antwoorden vinden op uw vragen over bijvoorbeeld het retourneren van online aankopen, maar ook over de voorraad van de Fixet bouwmarkt. Ook voor vragen over de website kunt u bij de veelgestelde vragen terecht: in het geval dat u zich bijvoorbeeld afvraagt hoe u uw gegevens kunt veranderen kunt u het antwoord hier vinden. Denk bijvoorbeeld ook aan vragen over welke verf u het beste voor uw muren kunt gebruiken, of wat u het beste kunt doen als u een magnetische muur wil. Wat is de beste optie, verf of behang? U kunt het allemaal op de Fixet website vinden. Indien u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, kunt u contact opnemen via de centrale klantenservice van Fixet.
Overige opties
Daarnaast is de Hubo klantenservice ook te vinden op Twitter en Facebook onder @Fixet. Deze is vooral voor vragen en verzoeken die zo snel mogelijk behandeld kunnen worden en niet te ingewikkeld zijn. Er wordt naar gestreefd om 24/7 bereikbaar te zijn via social media. Daarnaast kunt u hen ook e-mailen op info@dgnretail.nl of een bezoek brengen op het kantoor, dat zich bevindt op de Laan van Malkenschoten 80 te Apeldoorn.
Laat ons je ervaring met de Fixet klantenservice weten!
Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.