Over Tui
Tui is een reisorganisatie in Nederland. Voorheen heette Tui Arke maar sinds oktober gaat de reisorganisatie verder onder de naam Tui. Tui is samen met de eigen luchtvaartmaatschappij TUIfly, Kras en Holland International onderdeel van TUI Nederland. In totaal werken er 2.500 medewerkers bij Tui Nederland. Met 1,5 miljoen vakantiegangers en een omzet van € 1,8 miljard in 2014 is TUI Nederland marktleider in de Nederlandse reisbranche. In de reisbureaus van TUI krijgt u persoonlijke begeleiding bij het zoeken naar een vakantie die bij u past. U bepaalt zelf hoe uw ideale vakantie eruitziet. U kunt ook zelf een vakantie boeken via de website.
Aanbod
Bij reisbureauketen Tui kunt u terecht voor zonvakanties, verre reizen, rondreizen, cruises, wintersport, autovakanties, stedentrips en bijbehorende vliegtickets. Tui heeft een eigen luchtvaartmaatschappij, u kunt zelf uw zitcomfort en services kiezen om uw reis zo aangenaam mogelijk te maken. Op de website vindt u gemakkelijk de adresgegevens van het dichtstbijzijnde reisbureau, maar u kunt ook zelf via de website zoeken. Tui heeft reisbureaus in ruim 90 plaatsen verspreid over heel Nederland; u hoeft dus nooit ver van huis om advies in te winnen of een vakantie te boeken. Als u via de website wilt boeken kan dit veilig en snel via de www.tui.nl.
Contact
De klantenservice van Tui is te bereiken via het telefoonnummer 0900 – 8847 van maandag tot en met zondag. Van maandag tot en met zaterdag is dit telefoonnummer te bereiken van 8:00 tot 23:00 uur, op zondag van 9:00 tot 23:00 uur. Dit telefoongesprek kost € 0,70 per gesprek. Vanuit het buitenland belt u met het telefoonnummer +32 2 7178456. U kunt contact opnemen met de klantenservice van Tui als u vragen heeft over een geboekte reis of een reis wilt boeken. Als u een vraag heeft, kunt u het beste eerst bij veel gestelde vragen op de website kijken. Als het antwoord op uw vraag hier niet bij staat is het ook mogelijk om via een live chat op de website contact op te nemen met een van de medewerkers. Als u via een reisbureau van Tui heeft geboekt en een klacht, suggestie of opmerking heeft over uw reis kunt u het beste contact opnemen met het betreffende reisbureau. De contactgegevens van alle reisbureaus van Tui zijn te vinden op de website. Als u een reservering heeft gemaakt via het Contact Center of de website van TUI kunt u contact op nemen via de web portaal. U kunt dan een digitaal formulier invullen op de website.
geen werkend emailadres, chat functie die niet functioneel is, telefonisch doollhof kortom een bende.
een 1 omdat een 0 niet kon
Telefoon nummer niet bereikbaar
Misschien is een echte chat wel een oplossing.
Heeft TUI in de gaten dat er ook mensen zijn die doof of slechthorend zijn en geen baat hebben bij telefonische hulp?
Hulp via een normale chat zou voor mensen zoals ik een uitkomst zijn!!!
Sorry wat voor een klantenservice ik ben al heel de week aan Belden maar nergens graak ik binnen ik will gewoon mijn geld terug is nu al twee zomers dat ik niet weg kan naar mij vrienden