TUI

 klantenservice

Over Tui Nederland

TUI Nederland is de marktleider in de reisbranche in Nederland. Onder TUI Nederland vallen dan ook diverse organisaties, zoals: Arke, Holland International, Kras, Wedding Unlimited, Goed Idee Reizen, Lastminute.nl en Extravacanza. Arke biedt voornamelijk scherp geprijsde vakanties aan. Dit doet Arke door middel van de website, reisbureaus en het Contact Center. Holland International wordt gezien als de specialist in bestemmingen van TUI Nederland. Deze reizen worden uitsluitend verkocht via ANVR Reisbureaus. Kras is vooral gespecialiseerd in bus-, fiets-, en vaarvakanties en verre groepsrondreizen. Bij Kras kan direct geboekt worden. Wedding Unlimited en ExtraVacanza bieden voornamelijk bruiloften aan in het buitenland en huwelijksreizen. Ze hebben de mogelijkheid een complete bruiloft te organiseren. Lastminute.nl heeft zich voornamelijk ten doel gesteld om lastminutes aan te bieden tegen een scherpe prijs. Goed Idee Reizen is opgezet voor christelijke vakantiegangers.
In Nederland zijn er ongeveer 2500 personen werkzaam voor TUI. In 2014 had deze reisorganisatie een omzet van €1,8 miljard, waardoor TUI de grootste reisorganisatie van Nederland is. TUI Nederland hoort bij de TUI Group, een van de grootste reisorganisaties van de hele wereld.
Een van de kernwaarden is dat vakantiegangers een onvergetelijke vakantie kunnen hebben. Het doel is dan ook om de gasten ‘more than a smile’ te geven. Dit is terug te zien in het beeldmerk van TUI, de letters van TUI vormen gezamenlijk een lach. ‘Making travel experiences special’ is een andere doelstelling van TUI. Dagelijks wordt geprobeerd om de verwachtingen van de reizigers te overtreffen. Dit doen zij vanuit verschillende waarden. TUI is Customer Driven, Value Driven en Playing to Win. Ook is Responsible Leadership een belangrijk uitgangspunt.
Ook het duurzaam toerismebeleid is een van de kernwaarden van TUI. Door verschillende groene accomodaties en bestemmingen in te richten, voldoet TUI hiermee aan de verplichtingen die de brancheorganisatie ANVR heeft opgelegd. In 1998 is dit beleid ontwikkeld. Het beleid bestaat uit verschillende onderdelen, zoals: Verankering, Bestemmingen, CO2-voetafdruk, Klanten en Collega’s. Momenteel zijn er al meer dan honderden accomodaties die duurzaam zijn. Ook is Arkefly, onderdeel van TUI Nederland, een luchtvaartmaatschappij die een lagere CO2-uitstoot kent. Daarnaast ondersteunt TUI duurzame projecten en heeft zij zelf een duurzaam kantoor in Enschede.

Contact

Het hoofdkantoor is gevestigd aan de Volmerlaan 3, 2288 GC in Rijswijk. De klantenservice van TUI Nederland is te bereiken op het nummer 0900-8847. Dit kost 15 cent per minuut. Het nummer is te bereiken op werkdagen van 8.30 uur tot 17.00 uur. Op de website van TUI Nederland bestaat er tevens een overzicht van veelgestelde vragen.

Contact met TUI

Openingstijden TUI klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
09:00 -18:00
Dinsdag
09:00 -18:00
Woensdag
09:00 -18:00
Donderdag
09:00 -18:00
Vrijdag
09:00 -18:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers TUI klantenservice

Contact met TUINummer
Algemeen070 3266000

Overige contactmogelijkheden TUI klantenservice

TUI opzeggen

TUI direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/tui.

TUI ervaringen

1 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met TUI? Laat ons je ervaring met TUI weten!
Beoordeel TUI

Adres TUI klantenservice

Volmerlaan 3
Rijswijk
Rapportcijfer TUI klantenservice: 8

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de TUI klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de TUI klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel TUI Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de TUI klantenservice?

1 review over “TUI”

  1. Rapportcijfer: 8

    Op samos hebben we een excursie geboekt en betaalt we waren ziek alletwee en hebben de excursie afgezegd nu krijgen we ons geld €100 niet terug omdat je een dokters verklaring moet hebben dat hoeft toch niet dat kost immers ook weer geld we hebben nu nergens last van je kan toch niet lekker zijn vind het raar we hebben een mooie excursie gemist en zij hebben het geld