Staedion

 klantenservice

Over Staedion

Staedion is een woningcorporatie die vooral actief is in de omgeving van Den Haag. Van de 500 corporaties in Nederland behoort Staedion tot de tien grootste, het is dan ook de grootste woningcorporatie in Den Haag. Op 23 december 1999 ontstond Staedion uit een fusie van verschillende in Den Haag gevestigde woningbouwverenigingen. Staedion verhuurt inmiddels ruim 36.000 woningen en 4.000 andere objecten zoals winkels, bedrijfsruimten en garages. Met bijna 400 medewerkers wordt er gewerkt aan een eigen thuis voor iedereen. De missie van Staedion is dat iedereen moet kunnen wonen in een goede, betaalbare en duurzame woning in een plezierige en veilige woonomgeving.

Koop- en huurwoningen

Staedion verhuurt en verkoopt woningen. Het huuraanbod bestaat uit sociale huurwoningen, vrije sector woningen en studentenwoningen. Ook zijn er bedrijfsruimten en parkeer- en bergruimten te huur. Op de website van Staedion vindt u een overzicht van al deze huurwoningen. Ook is er een aparte pagina waar huurwoningen staan die per direct te huur zijn, en is er veel informatie beschikbaar over hoe u in aanmerking kunt komen voor een huurwoning. Het koopaanbod bestaat uit bestaande woningen en nieuwbouwwoningen. Op de website is ook voor de koopwoningen uitgebreide informatie te vinden. U kunt via de zoekmachine gericht zoeken naar een voor u geschikte koopwoning. Open dagen van woningen van Staedion staan ook aangegeven op de website.
Een extra mogelijkheid binnen Staedion is het afsluiten van een service abonnement. Hiermee kunt u bij reparaties (vaak zonder extra kosten) een vakman van Staedion inschakelen. Normaal gesproken zijn deze kosten geheel voor rekening van de huurder. Met een Serviceabonnement krijgt uw woning ook elke achttien maanden een servicebeurt.

Contact

De klantenservice van Staedion is te bereiken op het telefoonnummer 088 – 24 23 000 van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur. Als huurder van Staedion kunt u terecht bij het hoofdkantoor aan het Koningin Julianaplein 2 in Den Haag. Dit kantoor is geopend van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 uur en 12.30 uur. In de middag bent u alleen op afspraak welkom. Als u per email een vraag, opmerking of klacht wil doorgeven kunt u een mail sturen naar het e-mailadres info@staedion.nl. U kunt er ook voor kiezen om schriftelijk contact op te nemen door een brief te richten aan: Staedion, Postbus 40406, 2504 LK, Den Haag. Op de website is tevens een contactformulier te vinden die u kunt gebruiken om Staedion een email te sturen. Als klant van Staedion kunt u door in te loggen op uw eigen account ook online verschillende zaken regelen, zoals het indienen van een reparatieverzoek.

Contact met Staedion

Openingstijden Staedion klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
08:00 -16:30
Dinsdag
08:00 -16:30
Woensdag
08:00 -16:30
Donderdag
08:00 -16:30
Vrijdag
gesloten
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Staedion klantenservice

Contact met StaedionNummer
Algemeen088 - 24 23 000

Overige contactmogelijkheden Staedion klantenservice

Staedion opzeggen

Staedion direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/staedion.

Staedion ervaringen

5 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Staedion? Laat ons je ervaring met Staedion weten!
Beoordeel Staedion

Adres Staedion klantenservice

Koningin Julianaplein 2
Den Haag
Rapportcijfer Staedion klantenservice: 6.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 5 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Staedion klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Staedion klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Staedion Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Staedion klantenservice?

5 reviews over “Staedion”

  1. Rapportcijfer: 8

    Buurtonderzoek t.a.v. Dennis Langoor

    Betreft overlast Albardastraat
    (Kinder)fietsen,scooters en scootmobielen, staan dag en nacht buiten, zodat bezoekers en ondergetekende nooit even de fiets buiten kan laten staan voor even.

    Oplossing : Beheerder rondschrijven laten sturen aan bewoners, dat een ieder zijn fiets ed. in zijn of haar berging moet stallen, of fietsen moet labelen met deze bootschap. Eventueel ook zgn fietsbeugels plaatsen.
    Afz. C.H.Pronk, Albardastraat 11

  2. Rapportcijfer: 2

    Goede middag ik ben een huurder van u . En heb een klacht ingediend voor een medewerker. . Ik woon aan de Eindstede , en ik heb ontzettende last van mijn boven buren , waaronder elke dag geblaf van de hond , vn de buurvrouw . En er wonen illegalen , de medewerker heb ik kreeg van deze medewerker een huisbezoek en vertelde haar waarop zij antwoorden , ja door huisvesting s problemen . Ze werkt illegaliteit in de arm er is veel last van. geur van hennep deze medewerker hb ik ook verteld waarop ze antwoorden weet je wel zeker dat het van hun komt , wat ik merkte van deze medewerker , ze had steeds een antwoordt klaar .ze luisterde niet wat ik te zeggen had. Maar ging steeds zeggen maar ja dit en maar ja dat . Ik heb een klacht ingediend heb tot heden niets gehoord , en blijf mailtjes sturen . Maar Steadion reageert niet . Dit kan niet wil antwoordt op mijn klacht dus bij deze gr . Ervaring Steadion vreselijk slecht. Ik zou ze niet eens een 1 geven dat zelf verdienen ze niet

  3. Rapportcijfer: 8

    Er word al jaren zoveel herrie gemaakt op nr 36 van het Lindenhof Dat wij buren op nr 34 er s nacht wakker lagen De Vader en Moeder al jaren niet meer gezien En het is jou een in loop van jongen lui. Heden morgen was er een inval van de Politie EINDELIJK Sorry dat wij zo laat van ons laten horen Maar nu is het genoeg M.V.G C v/d Gaag Lindenhof 34

  4. Rapportcijfer: 8

    Goedemiddag
    Ik heb een klacht over de parkeerplaats ik heb de plaats geruild met mevr. Bosman die helaas is
    overleden ik heb nr 8 en nu nr 2 wat mij is toegezegd ik zou een brief krijgen om te ondertekenen
    daar ben ik nu 1maand mee bezig ben ook naar jullie toegekomen maar kon die persoon niet bereiken
    vraag me af of ze daar nog wel werkt Ik heb 5x gebeld en naar jullie toe geweest wat moet ik in

    vredesnaam nog meer doen .

  5. Rapportcijfer: 8

    mijn ervaring is dat ik niet tevreden ben de laatste tijd ellende met het warme water
    dit duurt al een hele tijd ze krijgen het niet voor elkaar om het goed te maken iederekeer geen warm water
    dit in het willemdrees park brugzicht iedereen baalt hier van