Trendhopper

 klantenservice

Over Trendhopper

Trendhopper is een Nederlandse keten van meubelzaken. De keten werd opgericht in 1982 door een paar meubeldetaillisten die zagen dat de consument steeds meer behoefte kreeg aan een trendy interieur. Binnen hun eigen winkels begonnen ze een zogenaamde ‘shop-in-shop’ onder de naam ‘Trendhopper’. Het assortiment was vooral bedoeld voor mensen die een jong en fris interieur wilden. Tien jaar later besloten de ondernemers om de formule te hervormen. De winkels waren tot dan toe namelijk zelf verantwoordelijk voor hun eigen inkoop en reclame, waardoor het assortiment van de Trendhopper-afdelingen niet uniform was. Vanaf 1992 gebeurde de inkoop dan ook centraal. Sindsdien is Trendhopper een franchiseformule geweest waarbij de franchisenemer zelfstandig ondernemer blijf, maar waarbij de inkoop, presentatie en marketingcommunicatie centraal worden georganiseerd. In 2012 werd Trendhopper onderdeel van Interieur Partner Ring/VME Nederland BV. De formule werd sindsdien verder ontwikkeld. Net zoals bij haar oprichting, blijft Trendhopper inspelen op nieuwe woontrends en ligt het accent op inspirerende woonideeën.
Inmiddels heeft Trendhopper 16 filialen in Nederland, één in België en één in Duitsland. Hier kunt u altijd terecht om het assortiment van dichtbij te kijken en eventueel uit te testen. Daarnaast kunt u ook persoonlijk en deskundig advies bij één van de medewerkers inwinnen.
Naast de fysieke winkels heeft Trendhopper ook een webshop waarin zij de gehele collectie aanbiedt. Zo kunt u gemakkelijk vanuit huis nieuwe woonmeubelen of –accessoires bestellen en bij u thuis laten bezorgen. Tevens is het mogelijk om uw bestelling online te reserveren en in de door u gekozen vestiging van Trendhopper af te halen en te betalen.

Contact

Indien u een vraag heeft kunt u per telefoon contact opnemen met de klantenservice van Trendhopper via telefoonnummer 035 – 2400333. De klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur. In het geval uw vraag een vraag over uw lopende bestelling betreft, kunt u het beste contact opnemen met de vestiging van Trendhopper waar u de aankoop heeft gedaan, of de vestiging die gekoppeld is aan uw webbestelling. Tevens kunt u digitaal contact opnemen met de klantenservice door een e-mailbericht te sturen naar webwinkel@trendhopper.nl, of door het online contactformulier op de website in te vullen. De klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Tevens kunt u uw vragen via de sociale media stellen, de klantenservice van Trendhopper is actief op Facebook. Tenslotte kun u de klantenservice ook per post contacteren, dit doet u door uw brief te adresseren aan VME-Nederland BV, Emmastraat 54, 1213 AL Hilversum. Het hoofdkantoor is op ditzelfde adres gevestigd.

Contact met Trendhopper

Openingstijden Trendhopper klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment geopend.

Maandag
08:30 -17:00
Dinsdag
08:30 -17:00
Woensdag
08:30 -17:00
Donderdag
08:30 -17:00
Vrijdag
08:30 -17:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Trendhopper klantenservice

Contact met TrendhopperNummer
Algemeen035–2400333

Overige contactmogelijkheden Trendhopper klantenservice

Trendhopper opzeggen

Trendhopper direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/trendhopper.

Trendhopper ervaringen

1 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Trendhopper? Laat ons je ervaring met Trendhopper weten!
Beoordeel Trendhopper

Adres Trendhopper klantenservice

Emmastraat 54
Hilversum
Rapportcijfer Trendhopper klantenservice: 8

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Trendhopper klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Trendhopper klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Trendhopper Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Trendhopper klantenservice?

1 review over “Trendhopper”

  1. Rapportcijfer: 8

    Ik ben erg teleurgesteld over u winkel. Ik zit namelijk in een rolstoel. Kwam gister kijken voor een nieuwe stoel. En wat blijkt die stoelen waar ik voor wou kijken stonden boven. Er was geen lift aanwezig dus ben ik voor niks gekomen. Het is voor mij gewoon belangrijk dat ik eerst ga proef zitten voordat ik beslis. Ik was er gister 15 oktober. En geen mogelijkheid om zelfstandig te komen in verband met visuele beperking. Het stoort mij dus echt dat er geen lift was.

    Mvg,
    Anke van de Leemput (ROLSTOEL AFHANKELIJK)