Over Pantein
Pantein is een maatschappelijke zorgorganisatie dat bestaat uit het Maasziekenhuis, Thuiszorg Pantein en Zorgcentra Pantein. De organisatie is actief in gemeenten in de regio Noordoost-Brabant en Noord-Limburg. In totaal werken er ruim zesduizend werknemers. Pantein zet zich in om mensen te motiveren gezond te leven en ervoor te zorgen dat ze vitaal zijn, blijven of worden. Pantein ziet dat mensen hun eigen leven willen blijven leiden en ook bij het kiezen van zorg eigen keuzes willen blijven maken. Pantein biedt hulp die perfect aansluit bij uw persoonlijke levensstijl, zodat u kunt blijven leven zoals u altijd al deed maar dan net met dat beetje extra zorg dat u nodig heeft.
Aanbod
Pantein is gespecialiseerd in het bieden van uitstekende zorg dichtbij huis, zoals verzorging en verpleging aan huis, huishoudelijke hulp, hotelzorg, kraamzorg en uiteenlopende vormen van wonen met zorg. Ook biedt Pantein hulpmiddelen, gezondheidsadvies en service aan huis. De organisatie werkt veel samen met andere zorgaanbieders zoals het UMC St. Radboud en de St. Maartenskliniek om zo de optimale zorg aan te kunnen bieden. Pantein levert een compleet aanbod van producten en diensten op het gebied van gezondheid, wonen, welzijn en zorg. De zorg wordt aangepast aan uw eigen behoeften, bijvoorbeeld door middel van hulpmiddelen.
Klacht of opmerking
Bij een klacht of opmerking kunt u direct contact opnemen met een van de medewerkers of leidinggevenden. Mocht dit, als er sprake is van een klacht, het probleem niet oplossen dan kunt u de hulp van een klachtenbemiddelaar inroepen. De klachtenbemiddelaar is tijdens kantooruren te bereiken op het telefoonnummer 0485-84 62 61. Ook kunt u mailen naar het e-mailadres: klachtenbemiddelaar@pantein.nl of schriftelijk uw klacht voorleggen door te schrijven naar Klachtenbemiddelaar Pantein, Postbus 55, 5830 AB Boxmeer.
Ook heeft u de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan een onafhankelijke klachtencommissie. Meer informatie over de verschillende mogelijkheden vindt u op de website van Pantein in de folder Klacht of Compliment en het document Klachtenregeling. Op de website van Pantein vindt u tevens een digitaal formulier om u klacht of compliment door te geven. Er wordt dan binnen vijf werkdagen contact met u opgenomen door een van de werknemers van Pantein.
Contact
De klantenservice beschikt over één telefoonnummer voor alle zorgvragen, dit telefoonnummer 0900-8803 is 24 uur per dag bereikbaar op alle dagen van de week.
Het Maasziekenhuis is bereikbaar op het telefoonnummer 0485-845000. Het bezoekadres is Dokter Kopstraat 1, 5835 DV Beugen. Maasziekenhuis Pantein is per post te bereiken via Postbus 55, 5830 AB Boxmeer. Ook kunt u voor meer informatie over het ziekenhuis mailen naar het e-mailadres info.maasziekenhuis@pantein.nl.
Het servicebedrijf, bestaande uit de units Techniek, Facilitair, Maaltijd & Catering, Administratie, Inkoop/magazijn en ICT is te bereiken op het telefoonnummer 0485-845945. Voor informatie over het servicebedrijf kunt u mailen naar : sec_servicebedrijf@pantein.nl.
Wij hebben onze kraamzuster via Pantein gehad, en wat was dat een topper zeg! Marjolein nogmaals onwijs bedankt voor al je harde werk!