Over Wizz Air
Wizz Air is een luchtvaartmaatschappij uit Hongarije. Het bedrijf is een low-fare luchtvaartmaatschappij en richt zich vooral op Centraal Europa. Net als Ryanair is Wizz Air een low-fare luchtvaartmaatschappij die zich richt op het no frills concept. Wizz Air vliegt uitsluitend met Airbus A320-200 vliegtuigen. Deze kiezen hoofdzakelijk het luchtruim vanuit Oost Europa. De dochterbedrijven van Wizz Air zijn onder andere Wizz Air Servië en Wizz Air Oekraïne. Voor de tickets van de dochterbedrijven kunt u terecht op de website van Wizz Air. Aan het vluchtnummer is enkel te zien met welke maatschappij u vliegt. Voorheen waren er ook dochterbedrijven van Wizz Air in Roemenië en Bulgarije, maar deze zijn inmiddels gewoon deel gaan uitmaken van het moederbedrijf Wizz Air. De luchtvaartmaatschappij is in 2003 opgericht door de Hongaarse luchtvaartmaatschappij Malev. Op 23 juni 2004 werd de eerste commerciële vlucht uitgevoerd. Omdat het bedrijf relatief nieuw is, is de Wizz Air klantenservice dan ook zeer belangrijk.
Wizz Air klantenservice
Voor vragen over boekingen kunt u terecht bij de Wizz Air klantenservice. Zo’n luchtvaartmaatschappij kan natuurlijk tot veel vragen leiden. Of u nu thuis bent of onderweg, het is belangrijk om altijd toegang te kunnen hebben tot uw reisinformatie. Voor persoonlijk reisadvies, informatie over prijzen, vluchtgegevens of het wijzigen van uw reservering, kunt u terecht bij de Wizz Air klantenservice. Voor vragen over hoe u een eigen stoel kan kiezen, kunt u bijvoorbeeld ook terecht bij de Wizz Air klantenservice. Ook als u hulp nodig heeft bij het boeken of een algemene vraag heeft, kunt u contact opnemen met het callcenter. Hiervoor belt u naar het nummer 0900 – 777 0009. Dit nummer is zeven dagen per week te bereiken en is van 09:00 uur tot 18:00 uur beschikbaar. Voor de kosten van dit telefoontje betaalt u 90 eurocent per minuut.
Veelgestelde vragen
Op de Wizz Air website geeft de klantenservice ook antwoord op de meest gestelde vragen. Kunt u uw vraag niet vinden of is het antwoord niet duidelijk genoeg, dan kunt u contact opnemen met de Wizz Air klantenservice. Zij geven uw antwoord op uw vragen over de website, en te plannen reis of opmerkingen die u heeft op een reis die u al gemaakt heeft. Vragen zoals “Hoe kan het dat mijn reisadvies anders is dan ik verwacht?” of “Hoe boek ik extra beenruimte?” beantwoorden zij graag. Wizz Air geeft u zo duidelijk mogelijk antwoord op uw vragen of verwijst u door naar een ander bedrijf die daar het beste antwoord op kan geven.
Overige opties
Daarnaast is de Wizz Air klantenservice ook te vinden op Twitter en Facebook onder @WizzAir. Deze is vooral voor vragen en verzoeken zoals het wijzigen van uw vlucht of het reserveren van een stoel. Er wordt naar gestreefd om 24/7 bereikbaar te zijn via social media. Daarnaast kunt u hen ook e-mailen naar info@wizzair.com of een bezoek brengen op het kantoor, dat zich bevindt op de Luchthavenweg 25 te Eindhoven.
warrom stopte vliegen eindhoven naar burgas bulgarije
Waar zijn jullie mee bezig teringzooi ik ben de tel kwijt elke 20 minuten en SMS verdragen 11:00 moet vliegen verdragen 13:35 daarna 15:05 daarna 13:18:00 weer naar 15: 05 weer 13:50 dit is echt ziek nemen jullie klanten in de maling ofzo achterlijke mongolen respectloze idioten
Slecht
Super slecht niet te bereiken zowel niet via e-mail als via telefoon!!!! Schandalig!!!!
Slecht
En als ik bel ,is doet telnr niet gekend
Slecht
Slecht ,ik heb een ticket gekocht naar Polen -Rzeszow ,ik mocht niet mee😭Ben ik terug gestuurd een schande
Droevig
Droevig boel niemand bereikbaar in Einhoven.
Vlucht canceld zonder engi info of reden.
Stoel reservering heeft geen nut , kan zomaar veranderd worden.
Zeer slecht geregeld met stoel reservering m. Stoelen gereserveerd en betaald en 7 uur voor vertrek werd een stoel reservering zomaar gewijzigd. Waarom dan betalen voor stoel reservering als het alsnog veranderd wordt. Te triest voor woorden.
Ik wil de check in sinds vanochtend doen en kan niet. We hebben al stoelen gereserveerd?
Ik mocht niet mee vliegen naar servie met een verblijfsvergunning en een paspoort hoe kan dat nou?
Het is minder dan 48 uur voor vertrek naar Polen ( op 14-03-2022 9:05) , waarom kan ik me niet inchecken zonder een stoel kiezen ?