Zilveren kruis contact

 klantenservice

Met Zilveren Kruis contact dankzij KlantenserviceSpot.nl

Wilt u met Zilveren Kruis contact voor de polisvoorwaarden bij uw zorgverzekering? Of zoekt u het telefoonnummer van Zilveren Kruis voor een vraag over een aanvullende verzekering? Dankzij KlantenserviceSpot.nl hoeft u niet lang te zoeken om de correcte contact informatie te vinden. Op onze website vindt u een uitgebreide database met adressen en telefoonnummers van duizenden bedrijven in Nederland. Zo neemt u met de PostNL klantenservice contact op, belt u met het ANWB-telefoonnummer voor de klantenservice of heeft u binnen een handomdraai met Domijn contact. Lees snel verder hoe u met Zilveren Kruis kunt bellen.

Contact met Zilveren Kruis, de voordelige zorgverzekeraar

De Nederlandse zorgverzekeraar Zilveren Kruis is door Frans Schrijver in Woerden in 1949 opgezet. Na een aantal fusies behoort de zorgverzekeraar tegenwoordig bij Achmea. Vanuit het hoofdkantoor in Leiden zorgt Zilveren Kruis voor professionele zorg tegen een scherpe premie. Als marktleider zorgt Zilveren Kruis ervoor dat klanten op de beste service kunnen rekenen als het gaat om zorg, gezondheid en vitaliteit. Bovendien ontvangt u door middel van zorgbemiddeling sneller de gewenste zorg, het liefst zo dicht mogelijk bij u in de omgeving. Doordat Zilveren Kruis een grote zorgverzekeraar is, beschikken zij over een aanzienlijke inkoopkracht, waardoor u profiteert van flinke voordelen. Maar bovenal staat bij de zorgverzekeraar de kwaliteit van de zorg voorop. Vanwege deze voordelen zijn 3,8 miljoen Nederlanders verzekerd bij Zilveren Kruis. Bovendien koopt de zorgverzekeraar voor 5,1 miljoen verzekerden zorg in. Met zo’n grote klantendatabase is een Zilveren Kruis klantenservice een must.

Mijn Zilveren Kruis contact via de website

Voordat u Zilveren Kruis gaat bellen voor uw vragen, is het verstandig om eerst op de website van Zilveren Kruis te kijken. Zo kunt u binnen Mijn Zilveren Kruis contact opnemen voor uw kwesties, maar ook zelf veel zaken regelen. Zo kunt u voor de Zilveren Kruis zorgverzekering gespreid betalen van het eigen risico instellen, uw (collectieve) verzekering aanpassen, een gezinslid aanmelden, het poli blad downloaden of nota’s indienen. Daarnaast vindt u op de website een forum van de Zilveren Kruis klantenservice, waarop een grote hoeveelheid veelgestelde vragen worden beantwoord. Zo staat hier informatie over de vergoedingen, de wijze waarop u kunt declareren, hoe u een wijziging in uw persoonlijke situatie aanbrengt of hoe u een zorgverzekering bij Zilveren Kruis kunt aanvragen. Staat uw vraag er niet bij? Dan geeft u bij de Community uw vraag op.

Zilveren Kruis contact voor overstappen zorgverzekering

Wilt u van uw huidige verzekeraar overstappen naar Zilveren Kruis? Dankzij de handige overstapservice regelt u dit binnen enkele minuten. Bij Zilveren Kruis heeft u de keuze uit drie basisverzekeringen: de Basis Budget, Basis Zeker en Basis Exclusief. Daarnaast biedt de zorgverzekeraar aanvullende verzekeringen aan, die gradaties hebben van 1 tot en met 4 sterren. De precieze voorwaarden en premies voor de verzekeringen leest u op de website van Zilveren Kruis. Met de online Zorgverzekering Assistent krijgt u bovendien professioneel advies, waardoor u de geschikte verzekering selecteert. Uiteraard kunt u voor meer informatie contact opnemen met de Zilveren Kruis klantenservice. Als u zich heeft aangemeld als nieuwe klant bij Zilveren Kruis, zegt Zilveren Kruis de verzekering bij uw huidige zorgverzekeraar op. U hoeft dus geen contact met uw huidige zorgverzekeraar op te nemen, en bent direct goed verzekerd in het nieuwe jaar.

Zilveren Kruis bellen voor persoonlijk contact

Wilt u persoonlijk advies van een medewerker van de Zilveren Kruis klantenservice? Dan kunt u Zilveren Kruis bellen op het Zilveren Kruis telefoonnummer 071 751 00 52. Dit Zilveren Kruis telefoonnummer is iedere werkdag bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur. Op zaterdag is de Zilveren Kruis klantenservice geopend van 09:00 tot 13:00 uur. De gemiddelde wachttijd aan de telefoon bedraagt twee minuten.

Via WhatsApp contact met de Zilveren Kruis klantenservice

Als u uw vraag via WhatsApp wilt stellen, doet u dit op het Zilveren Kruis telefoonnummer 06-22893181. Op WhatsApp is de Zilveren Kruis klantenservice neem je contact op met de klantenservice op werkdagen tussen 08:00 en 20:00, en op zaterdag van 09:00 tot 13:00 uur. Deze methode is niet geschikt voor het stellen van medische of financiële vragen. Over het algemeen ontvangt u binnen twee uur antwoord van de Zilveren Kruis klantenservice.

Met de Zilveren Kruis klantenservice contact via sociale media

Heeft u de beschikking over sociale media? Dan kunt u uw vragen aan de Zilveren Kruis klantenservice ook via Facebook en Twitter stellen. Op zowel Facebook als Twitter is het webcare team van Zilveren Kruis beschikbaar onder het account @ZilverenKruis. De Zilveren Kruis klantenservice staat klaar om uw vragen te beantwoorden op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur, en op zaterdag van 09:00 tot 13:00 uur. Let erop dat u geen financiële of medische vragen via deze kanalen stelt, aangezien het medium hier niet geschikt voor is. Gemiddeld bedraagt de wachttijd voor het beantwoorden van uw vragen twee uur.

Een brief sturen naar de Zilveren Kruis klantenservice

Voor het versturen van uw vraag, opmerking of klacht aan de Zilveren Kruis klantenservice, stuurt u een brief naar Klantenservice Zilveren Kruis, Postbus 444, 2300 AK Leiden. Vergeet geen postzegel mee te sturen. Over het algemeen ontvangt u binnen tien dagen een antwoord op uw kwestie.

Contact met Zilveren Kruis via de online chat

Heeft u een snelle vraag waarbij u bijvoorbeeld wilt weten of bepaalde zorgkosten vergoed worden? Met de chatbot op de website van Zilveren Kruis krijgt u eenvoudig antwoord op uw vragen. De chatbot vindt u zowel in uw persoonlijke omgeving bij de Mijn Zilveren Kruis zorgverzekering of in de app. Hiervoor klikt u op ‘Zelf Regelen’, en vervolgens op ‘Vraag Stellen’. De chatbot is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar voor al uw vragen.

Contact met Zilveren kruis contact

Openingstijden Zilveren kruis contact klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
08:00 -18:00
Dinsdag
08:00 -18:00
Woensdag
08:00 -18:00
Donderdag
08:00 -18:00
Vrijdag
08:00 -18:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Zilveren kruis contact klantenservice

Contact met Zilveren kruis contactNummer
Algemeen071 - 751 00 52

Overige contactmogelijkheden Zilveren kruis contact klantenservice

Zilveren kruis contact opzeggen

Zilveren kruis contact direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/zilveren kruis contact.

Zilveren kruis contact ervaringen

Geen ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Zilveren kruis contact? Laat ons je ervaring met Zilveren kruis contact weten!
Beoordeel Zilveren kruis contact

Adres Zilveren kruis contact klantenservice

Dellaertweg 1
Leiden

Laat ons je ervaring met de Zilveren kruis contact klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Zilveren kruis contact klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Zilveren kruis contact Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Zilveren kruis contact klantenservice?