Volkswagen Nederland

 klantenservice

Over Volkswagen Nederland

Volkswagen, het moederbedrijf van Volkswagen Nederland, is opgericht in 1937, maar draagt officieel pas sinds 1946 deze naam. In 1974 kwam de meest bekende Volkswagen auto op de markt: de Volkswagen Golf. Deze auto was al snel een groot succes en nog steeds is er een grote vraag naar deze auto.

In 1978 zette Volkswagen en Audi een gemeenschappelijke verkoop- en serviceorganisatie op: Volkswagen AG. Volkswagen AG produceert voertuigen van onder meer Volkswagen, Audi, Seat en Skoda. Deze autofabrikant is de grootste van Europa. Het hoofdkantoor is gevestigd in Wolfsburg, Duitsland. Naast de productie van verschillende grote merken heeft Volkswagen AG ook alle aandelen in handen van Scania.

Innovaties van Volkswagen

Volkswagen hecht veel waarde aan innovatie en met name aan het bereikbaar maken van innovatie. Ook vindt het automerk het belangrijk om een goede technologische ontwikkeling door te maken. Het invoeren van innovaties en het doorvoeren van technologische ontwikkelingen vindt plaats op de volgende punten bij Volkswagen: veiligheid, comfort, infotainment, onderstel en aandrijving, en motoren.

Enkele voorbeelden van innovaties van Volkswagen zijn de voetgangersherkenning, de Sign assist, Park assist en Car-Net.

Contactgegevens

Volkswagen Nederland is een onderdeel van Volkswagen AG. Volkswagen Nederland heeft 157 autodealers door het hele land. Op de website van Volkswagen Nederland vindt u meer informatie over de specifieke dealers, zoals de contactgegevens en de aangeboden diensten.

Volkswagen Nederland is telefonisch bereikbaar op 0800-5557000. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 14.00.

Voor vragen, opmerkingen of tips kunt u ook het contactformulier op de website invullen. Wanneer u schriftelijk contact wilt opnemen, adresseert u uw post aan Volkswagen Klantenservice, Antwoordnummer 6, 3800 VB Amersfoort.

Contact met Volkswagen Nederland

Openingstijden Volkswagen Nederland klantenservice

De telefonische klantenservice is op dit moment niet bereikbaar.

Maandag
08:00 -20:00
Dinsdag
08:00 -20:00
Woensdag
08:00 -20:00
Donderdag
08:00 -20:00
Vrijdag
08:00 -20:00
Zaterdag
gesloten
Zondag
gesloten

Telefoonnummers Volkswagen Nederland klantenservice

Contact met Volkswagen NederlandNummer
Algemeen0800 - 555 7000

Overige contactmogelijkheden Volkswagen Nederland klantenservice

Volkswagen Nederland opzeggen

Volkswagen Nederland direct opzeggen? Dat kan via https://vandaagopzeggen.nl/volkswagen nederland.

Volkswagen Nederland ervaringen

3 ervaringen.

Heb jij recent contact gehad met Volkswagen Nederland? Laat ons je ervaring met Volkswagen Nederland weten!
Beoordeel Volkswagen Nederland

Adres Volkswagen Nederland klantenservice

Zuiderinslag 2
Leusden
Rapportcijfer Volkswagen Nederland klantenservice: 5

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.

Laat ons je ervaring met de Volkswagen Nederland klantenservice weten!

Je ervaring wordt geplaatst op klantenservicespot.nl.

  • Vermeld in je reactie niet je persoonlijke gegevens zoals je telefoonnummer, adres of wachtwoord.
  • Je review wordt niet naar de Volkswagen Nederland klantenservice gestuurd maar alleen gedeeld op deze website.

Beoordeel Volkswagen Nederland Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Volkswagen Nederland klantenservice?

3 reviews over “Volkswagen Nederland”

  1. Rapportcijfer: 5

    Helaas heb ik ook zeer slechte ervaring over de Volkswagen Tiguan service bij Broekhuis Alkmaar,

    Op de balie staat een bordje en smeken ze om een 10 te geven (waarschijnlijk krijgen ze dan een Dealer bonus ) maar ik geef ze een 6 min.
    1) komen afspraken niet na over garantie, bij auto aanleveren is het garantie bij ophalen moet je betalen.
    2) Voeren werkzaamheden uit waar geen overleg of opdracht voor is gegeven.
    3) Zijn extreem duur, en bij navraag over uur tarief krijg je geen duidelijk antwoord ( dit zegt genoeg ) dus niet transparant ook de facturen zijn erg ondoorzichtig. Krijg het gevoel dat de particulieren klanten moeten boeten voor de korting die gegeven wordt aan Lease bedrijven.
    4) Bij motor storing geen tijd om te helpen en verwijzen door naar de mobiliteit service of ANWB ??? en dat voor een A Dealer
    5) Het ergste vind ik nog als ik mijn klachten bespreek met de service manager en mededeel dat ik een ander service bedrijf ga zoeken, doet hij geen
    enkele moeite om mij als klant te behouden, erg triest allemaal.

    Waarschijnlijk gaat het te goed bij Broekhuis Alkmaar.

    15-4-2024 Heerhugowaard

    Matthijs Bokma

  2. Rapportcijfer: 2

    onlangs een ID5GTX aangeschaft. Het software pakket wat hierin geleverd is voldoet niet.
    Als je gebruik maakt van cruisecontrol wordt de auto levensgevaarlijk. Daar waar 130 gereden mag worden herkent het systeem de snelheid van 70 om vervolgens vol in de remmen te gaan. Andersom geschied ook. De verkeersborden herkenning is meer onjuist. Volkswagen blijft maar zeggen dat de auto doet wat het zou moeten doen. Na enig onderzoek blijkt deze problemen al in de ID 3 voor te komen.
    Ik snap niet dat deze auto een type goedkeuring heeft gekregen. Is hier nu sprake van een nieuw volkswagen schandaal zoals met de dieselsoftware van eerder.
    Klantenservice reageert niet op de klachten

  3. Rapportcijfer: 8

    Ik heb 2x een vraag gesteld ivm een exorbitant hoge rekening om een slot te repareren ontvangen, 450.00 euro. Op mijn vraag wat dan wel het uurloon was, kreeg ik het antwoord meer dan 150.00 euro/uur. Ik heb dit voorgelegd aan de klantenservice en kreeg 2x over exact hetzelfde (standaard?)antwoord van ene Bram Baartman, op mijn vraag werd niet ingegaan. Dit kan toch niet, gewoon antwoord op 2 simpele vragen mbt kosten en uurloon, dat krijg ik niet.